درباره دومینیکا

آشنایی با مزیت پاسپورت دومینیکا

مزیت پاسپورت دومینیکا و دانستنی های آن

مزیت پاسپورت دومینیکا امروزه باعث شده است تا افراد زیادی قصد مهاجرت به این کشور یا دریافت تابعیت آن را داشته باشند. دومینیکا یک جزیره نسبتا کوچک در آنتیل و شرق دریای کارائیب است. پس از آنکه دومینیکا در سال 1978 توانست به استقلال دست یابند به عنوان یک کشور مستقل عضو کشورهای مشترک المنافع گردید.

آشنایی با وضعیت جغرافیایی دومینیکا:

اگر مجذوب مزیت پاسپورت دومینیکا شده باشید و قصد کنید به آن مهاجرت نمایید، قطعا در مورد موقعیت جغرافیایی و آب و هوا در این کشور مطالعه خواهید نمود. جالب است که در نظر داشته باشید ساختار این جلسه کاملا آتشفشانی می باشد و هنوز نیز برخی از از آتشفشان های آن فعال می باشند. به همین دلیل است که دومین بزرگترین چشمه آب گرم در این منطقه قرار دارد.از لحاظ آب و خاک نیز کشور دومینیکا دارای خاک آبرفتی بوده و پوشش گیاهی غنی دارد. به صورت کلی آب و هوای این کشور برای رشد گیاهان بسیار مناسب است.

روش های رسیدن به پاسپورت دومینیکا:

با توجه به مزایایی که این کشور جزیره ای دارد، در حال حاضر افراد زیادی مایل هستند تا برای مسافرت به آن مسافرت نمایند. در همین راستا روش های مختلفی نیز وجود دارد. در زیر برخی از روش های اخذ شهروندی و تابعیت دومینیکا ذکر شده است:

– تحصیل:
این راه یکی از آسان ترین راه ها برای ورود به خاک این کشور است. پس از آنکه شما تحصیل خود را در خاک این کشور به اتمام برسانید، دولت برای مدت زمان محدود به شما اجازه کار می دهد که می توانید از این زمان برای اخذ تابعیت دومینیکا استفاده نمایید.

– کار:
وقتی به دنبال کار وارد این کشور شوید، دولت دومینیکا مدتی محدود همانند 6 ماه را به عنوان مدت زمان اقامت شما در نظر می گیرد که در این زمان می بایست وضعیت کاری خود را روشن نمایید. پس از این مدت زمان نیز، تا هر مدت که توسط کارفرما استخدام شده باشید، اجازه حضور در این کشور را خواهید داشت.

– ازدواج:
یکی دیگر از روش های اخذ تابعیت دومینیکا، ازدواج در آن و با یکی از افراد تابع دومینیکا می باشد. این روش دارای تبصره های مختلفی است زیرا شما می بایست حتما به زبان رسمی کشور دومینیکا مسلط بوده و اگر قبلا ازدواج نموده باشید، مدارک مربوط به طلاق را ارائه دهید.

– ارائه کمک های بلاعوض به دولت:
یکی از آسان ترین راه های اخذ پاسپورت دومینیکا، خرید آن از طریق کمک بلاعوض به دولت است. در این روش که حداقل به میزان 100 هزار دلار آمریکا سرمایه نیاز دارد و به ازای تعداد اعضای خانواده که قصد مهاجرت دارند، هزینه فوق اضافه می شود، روال بسیار آسان است. شما تنها هزینه ای را به دولت پرداخت خواهید نمود و دولت از آن برای سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی خود استفاده می نماید.

– سرمایه گذاری:
برخی از افراد که مشکل مالی ندارند و جز افراد مرفه محسوب می شوند، با خرید ملک یا سرمایه گذاری در بخش مستغلات حداقل به میزان 200 هزار دلار آمریکا اقدام به دریافت پاسپورت دومینیکا می نمایند. در این روش حدودا پس از 3 سال پاسپورت به وی داده شده و او می تواند پس از 5 سال ملک خود را به فروش رساند یا آن را به شخص دیگر که مایل به دریافت پاسپورت این کشور است، منتقل سازد.

آشنایی با مزیت پاسپورت دومینیکا

آشنایی با مزیت پاسپورت دومینیکا:

زمانی که شما پاسپورت این کشور و شهروندی آن را دریافت نمایید از مزایای مختلفی بهره مند می شوید که در زیر به آنها اشاره شده است:

باید در نظر داشت که پاسپورت دومینیکا همواره به عنوان پاسپورت دوم شناخته می شود. به این معنا که تابعیت اول شما از بین نرفته و می توانید همزمان از مزایای شهروندی هر دو کشور بهره ببرید. همچنین زمانیکه شما پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید، می توانید به بیش ز 140 کشور دنیا از جمله کانادا و کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به ویزا سفر نمایید.
از دیگر مزیت پاسپورت دومینیکا این مهم می باشد که به راحتی خواهید توانست تا امور مالی، تبادلات بین بانکی را از طریق حساب های این کشور انجام داده و هیچ گونه محدودیتی شانل حال شما نخواهد شد. دیگر مزایای این پاسپورت در زیر درج شده است:
– هیچگونه تحریم سیاسی و اقتصادی شامل افراد تابع این کشور نیست و آنها به راحتی خواهند توانست تا در سراسر جهان تجارت نمایند.
– برای اینکه شما پاسپورت دومینیکا را دریافت نمایید نیاز به یادگیری زبان، اخذ مدرک یا زندگی در خاک این کشور نخواهید داشت.
– با پاسپورت این کشور می توانید امکان تحصیل و کار ردا در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا به دست آورید.
– برای پاسپورت دومینیکا لازم نیست تا حتما در خاک این کشور حضور داشته باشید.
– از سوی دیگر، پاسپورت و شهروندی دومینیکا می تواند به فرزندان متولد نشده شما نیز منتقل شود و آنها نیز در آینده به عنوان افراد تابع دومینیکا شناخته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *