درباره دومینیکا

خرید پاسپورت دومینیکا و دانستنی های آن

خرید پاسپورت دومینیکا و دانستنی های آن

خرید پاسپورت دومینیکا یکی از روش های آسان و کم دردسر برای افرادی است که قصد دارند تابعیت دوگانه دریافت نمایند. با اخذ شهروندی دومینیکا شما می توانید به راحتی به 140 کشور دنیا از جمله کشورهای حوزه شنگن و انگلستان بدون نیاز به ویزا سفر نمایید. در همین راستا افرادی که دارای وضعیت مالی خوبی هستند از طریق نمایندگان مجاز دولت اقدام به خرید پاسپورت دومینیکا می نمایند. البته باید در نظر داشت که تهیه پاسپورت مذکور دارای مراحل و شرایط مختلفی است که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

شرایط خرید پاسپورت دومینیکا

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که مایل می باشید، پاسپورت این کشور را دریافت نمایید، لازم است تا در نظر داشته باشید که برای خرید پاسپورت دومینیکا می توانید از دو طریق اقدام نمایید.
1- سرمایه گذاری در دومینیکا
2- ارائه کمک های بلاعوض به دولت دومینیکا
در هر کدام از موارد بالا هزینه تمام شده متفاوت می باشد. البته باید توجه داشت که در هیچ کدام از شرایط فوق نیاز نیست تا شما به زبان انگلیسی مسلط بوده و دارای مدارک تایید شده باشید. همچنین سکونت در کشور دومینیکا نیز جز شرایط الزامی نمی باشد. اما به محض اینکه پاسپورت دومینیکا را دریافت نمایید می توانید از تمام مزایای آن بهره ببرید. توجه به این مهم نیز الزامی است که پاسپورت این کشور به مدت 10 سال اعتبار دارد و قابل تمدید نیز می باشد.

هزینه های قابل پرداخت برای اخذ تابعیت دومینیکا از طریق کمک های بلاعوض

در این روش فرد می بایست مبلغی را به عنوان کمک های بلاعوض به دولت دومینیکا پرداخت کند تا آن کشور برای پروژه های اقتصادی و دولتی صرف نماید. لذا پرداخت هزینه های زیر برای شخص درخواست کننده الزامی می باشد:

– مبلغ پرداختی برای متقاضی اصلی: 100 هزار دلار آمریکا
– مبلغ پرداختی برای همسر متقاضی: 50 هزار دلار آمریکا
– مبلغ پرداختی به ازای خواهر، برادر متقاضی یا خواهر و برادر همسر وی: در این شرایط چنانچه فرد بین 18 تا 25 سال سن داشته باشد، می بایست مبلغ 50 هزار دلار به ازای هر فرد پرداخت گردد.
– مبلغ پرداختی به ازای هر شخص وابسته به متقاضی یا همسر وی ( به جز خواهر و برادر ): هر نفر 25 هزار دلار آمریکا

هزینه های قابل پرداخت برای اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

در این روش به نسبت روش قبل، هزینه بیشتری می بایست پرداخت گردد اما باید توجه داشت که هزینه انجام شده در پروسه سرمایه گذاری همیشه در اختیار شما خواهد بود و طبیعتا پس از مدتی به شما بازگشت داده می شود. در این روش از خرید پاسپورت دومینیکا باید در نظر داشته باشید که لازم است تا ملک یا مستغلاتی خریداری نموده و آنها را به مدت 3 سال در اختیار داشته باشید. پس از این مدت فرد می توانید این املاک را بفروشد یا به شخص دیگر واگذار نماید. البته اگر شخص ثانویه ، خود متقاضی دریافت پاسپورت دومینیکا بود، لازم است تا از زمان خرید مستغلات و ملک حدود 5 سال زمان سپری شود. حداقل میزان سرمایه گذاری در این حالت به میزان 200هزار دلار آمریکا خواهد بود.
در هر یک از روش های مذکور علاوه بر هزینه هایی که به صورت کلی وجود داشته و از پیش تعریف شده است، لازم است تا یکسری هزینه های جانبی نیز در نظر گرفته شود. به طور مثال هزینه های دولتی برای بررسی پرونده مهاجرت شما به صورت زیر خواهد بود:
– هزینه های مربوط به پردازش پرونده: برای هر نفر در حدود 1000 دلار
– هزینه ارائه گواهی شهروندی: برای هر نفر در حدود 250 دلار
– هزینه بررسی درخواست پاسپورت دومینیکا برای متقاضی اصلی: 7500 دلار آمریکا
– هزینه بررسی درخواست پاسپورت دومینیکا برای افراد وابسته که 16 سال به بالا سن دارند: برای هر نفر 4000 دلار

شرایط خرید پاسپورت دومینیکا

چه اشخاصی می توانند در پروسه خرید پاسپورت دومینیکا از طریق متقاضی اصلی اقدام نمایند

هر شخصی که درخواست پاسپورت این کشور را می نماید، می تواند خانواده و برخی از اعضای فامیل را نیز با خود همراه ساخته و برای آنها نیز درخواست ثبت نماید. در زیر لیست این افراد قابل رویت است:
– همسر متقاضی
– فرزندان زیر 18 سال متقاضی یا همسر وی
– فرزندان بین 18 تا 30 سال متقاضی یا همسر وی که تحت حمایت آنان باشند.
– فرزندان متقاضی اصلی یا همسر وی که دارای ناتوانی های جسمی یا روحی هستند.
– پدر یا مادر متقاضی اصلی یا همسر وی
– پدر بزرگ یا مادر بزرگ متقاضی اصلی یا همسر وی

جمع بندی

به صورت کلی برای افرادی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند، خرید پاسپورت دومینیکا می تواند یک راهکار عالی جهت اخذ تابعیت دوم باشد. در همین راستا موسسات حقوقی می توانند به شما کمک نمایند تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه پاسپورت این کشورها را به دست آورید. باید در نظر داشت که بکارگیری موسسات آگاه و متخصص در این راستا می توانند بسیار مفید واقع شوند.

سفیران ملل

One thought on “خرید پاسپورت دومینیکا و دانستنی های آن

  1. محتوای عالی! به کار خود ادامه دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *