درباره دومینیکا

دومینیکا کدام کشور است و چه تاریخچه ای دارد؟

دومینیکا کدام کشور است

دومینیکا کدام کشور است؟ در کجا قرار دارد؟ دارای چه نوع حکومتی است ؟ اینها تنها برخی از سوالاتی می باشند که افراد قبل از اینکه اقدام به دریافت پاسپورت دومینیکا کنند، مطرح می نمایند. در این مقاله قصد داریم شما را با این مطلب آشنا کنیم که دومینیکا دارای چه نوع مردمان، فرهنگ و موقعیتی است. لذا اگر قصد دارید تا با این کشور و شرایط تابعیت آن بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می شود تا این پست را تا انتها مطالعه کنید؟

دومینیکا کدام کشور است و در چه منطقه ای قرار دارد؟

دومینیکا یک جزیره در دریای کارائیب است که نام آن به لاتین به معنای یکشنبه است. از این رو دومینیکا را به نام یکشنبه نامگذاری نمودند زیرا کریستف کلمب در روز یکشنبه وارد این جزیره گردید. این جزیره هم اکنون جزو کشور های مشترک المنافع می باشد که به صورت مستقل اداره می گردد. رئیس جمهور هر 5 سال یک بار و توسط رای گیری انتخاب می گردد.
امروزه وقتی گردشگران و توریست ها مایل به سفر هستند، نام دومینیکا را خواهند شنید. این کشور مقصد گردشگری بسیاری از افراد است که در قاره آمریکا زندگی می کنند. دارا بودن مناطق گردشگری عالی و بکر، جنگل ها، آبشار ها و رودخانه های زیبا همگی باعث خاص بودن این منطق شده است. لذا اولین سوالی که توریست ها از خود سوال می نمایند این مورد است که دومینیکا کدام کشور است؟

در حال حاضر دومینیکا یکی از کشورهای مهم در امر اعطای شهروندی است زیرا پاسپورت دومینیکا با قیمت مناسب به فروش می رسد. دولت این کشور از هزینه به دست آمده برای گسترش پروژه های دولتی، بهداشتی، گردشگری و غیره استفاده می نماید. با توجه به اینکه به کمک پاسپورت دومینیکا شما قادر خواهید بود تا به بیش از 140 کشور دنیا بدون ویزا سفر نمایید لذا امروزه افراد زیادی به سمت دریافت پاسپورت دومینیکا روی آورده اند.


چرا پاسپورت دومینیکا طرفداران زیادی دارد؟

پس از آنکه اغلب افراد متوجه می شوند که دومینیکا کدام کشور است و دارای چه فرهنگی است، ترغیب می شوند تا پاسپورت آن را دریافت نمایند. باید در نظر داشته باشید که دومینیکا هم اکنون تابعیت دوگانه ارائه می دهد. به عبارت دیگر بدون آنکه تابعیت اولیه شما از بین رود می توانید از مزیت تابعیت دوم آن نیز استفاده نمایید. در زیر قادر خواهید بود تا با مزایا پاسپورت دومینیکا بیشتر آشنا شوید:
– با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید به بیش از 140 کشور جهان به راحتی سفر نمایید
– کار در دومینیکا بسیار راحت پیدا می شود
– دانشگاه های دومینیکا دارای گرید خوبی است.
– هزینه خرید و دریافت پاسپورت دومینیکا به نسبت سایر کشورهای منطقه بسیار کمتر می باشد.
– پاسپورت دومینیکا در مدت زمان اندکی صادر می شود.
– شما می توانید با دریافت شهروندی این کشور به راحتی برای اعضای خانواده خود نیز پاسپورت مربوطه را دریافت نمایید.
– در کشور دومینیکا برای ارث یا سود خارجی مالیات تعلق نمی گیرد و همین امر کمک می نماید تا افراد در کسب و کار خود سود بسیاری داشته باشند.

آشنایی با ویژگی های کشور دومینیکا

از لحاظ جغرافیایی، طول این جزیره در حدود 47 کیلومتر و عرض آن حدود 26 کیلومتر می باشد. پایتخت آن روسو بود و بیشتر مردم این کشور در پایتخت زندگی می نمایند. رودخانه هایی که به دریای کارائیب سرازیر می شوند، آبشار های زیبا و کوه های آتشفشانی از ویژگی های بارز این منطقه می باشد. این کشور بیشتر دارای آب و هوای استوایی است و به همین دلیل پوشش گیاهی خوبی دارد. به طور متوسط میانگین دما در این جزیره حدود 32 درجه سانتی گراد می باشد.

باید بدانید که اقتصاد این کشور تا حد زیادی به کشاورزی وابسته است لذا موز و نارگیل دو میوه پرطرفدار در این کشور محسوب می شود. محصولات کشاورزی دومینیکا بیشتر به چین و کشور های آمریکایی صادر می گردد. دومینیکا یکی از کشور های امن در حوزه کارائیب است. نرخ جرم و جنایت در آن بسیار کم می باشد. این کشور در حال حاضر بیش از 80 هزار نفر جمعیت دارد که افراد غیر بومی نیز شمار قابل توجهی را به خود تخصیص می دهند.

جمع بندی

به صورت کلی افرادی که در وضعیت مالی خوبی سپری می کنند می توانند با پرداخت حدود 100 الی 200 هزار دلار با توجه به تعداد افراد خانواده اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا نمایند. با این پاسپورت شما قادر خواهید بود تا علاوه بر اینکه به راحتی به کشورهای حوزه شنگن و و انگلستان و بسیاری کشورهای دیگر سفر نمایید.
افراد زیادی امروزه هستند که ترجیح می دهند بدون دردسر یادگیری زبان یا حضور در کشور دیگر و دوری خانواده، پاسپورت راحتی داشته باشند که از طریق آن بتوانند وارد کشورهای گوناگون شوند. خوشبختانه پاسپورت دومینیکا این شرایط را فراهم می آورد.

سفیران ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *