درباره دومینیکا

سرمایه گذاری دومینیکا چه مزایایی دارد؟

سرمایه گذاری دومینیکا

سرمایه گذاری در دومینیکا از آنجا که سرمایه گذاری در یک کشور رو به رشد بوده و دارای اقتصاد پویا است، بسیار موثر و مفید می باشد. از همین رو افراد با سرمایه گذاری در دومینیکا یا اهدای کمک مالی به دولت این کشور برای صرف نمودن مبالغ، در پروژه های خاص، می توانند تابعیت دومینیکا را دریافت نمایند. اقتصاد این کشور در گرو گردشگری و کشاورزی است. البته با فراهم نمودن شرایط مناسب برای متقاضیان، فرصتی را فراهم نموده است تا افراد برای شهروندی و پاسپورت دومینیکا هزینه نماید.

سرمایه گذاری در دومینیکا و اخذ پاسپورت آن

اگر مایل باشید که در طرح کمک های مالی به این کشور، شرکت نمایید، لازم است تا حداقل 18 سال سن داشته و هیچ گونه سوء پیشینه نیز نداشته باشید. این فیلتر ممکن است تا راه را برای خیلی ها مسدود نماید. در همین راستا، افراد از گزینه سرمایه گذاری در دومینیکا از طریق خرید املاک اقدام خواهند نمود.

البته در نظر داشته باشید که برای اخذ تابعیت دومینیکا از این طریق می توانید دولت مناطق مختلف که زیبایی و آب و هوای خوبی را نیز دارا می باشند، معرفی نموده و اشخاص اقدام به سرمایه گذاری می نمایند. باید در نظر داشته که هزینه های تمام شده در این بخش به صورت زیر است:

  • مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در املاک: حداقل 200 هزار دلار آمریکا
  • مبلغ مورد نیاز برای پرداخت به دولت به ازای فرد مجرد: 25 هزار دلار آمریکا
  • مبلغ مورد نیاز برای خانواده تا 4 نفره: 35 هزار دلار
  • مبلغ مورد نیاز برای خانواده 6 نفره: 50 هزار دلار
  • مبلغ مورد نیاز برای خانواده 7 نفره: 70 هزار دلار

اگر اقدام به سرمایه گذاری در دومینیکا نمودید باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در این کشور، مالیات تمام ملک ها به صورت بانکداری آنلاین انجام می شود.

مزایای سرمایه گذاری در دومینیکا
مزایای سرمایه گذاری در دومینیکا

امکان سرمایه گذاری در دومینیکا در چه شهر هایی ممکن است:

در نظر داشته باشید که با سرمایه گذاری در املاک می توانید یک مکان برای زندگی خود را نیز فراهم آورید، از همین رو لازم است تا با شهر های این کشور آشنا باشید. دومینیکا به 10 استان بزرگ تقسیم می شود، این استان ها به همراه جمعیت آنان در زیر عنوان شده اند:

  • سنت پیتر: 1430 نفر
  • سنت پل: 9786 نفر
  • سنت پاتریک: 7622
  • سنت مارک: 1834 نفر
  • سنت لوک: 2668 نفر
  • سنت جوزف: 7637 نفر
  • سنت جان: 9661 نفر
  • سنت جورج: 21241 نفر
  • سنت دیوید: 6043 نفر
  • سنت اندرو: 9471 نفر

البته این سرشماری مربوط به سال 2018 می باشد و هم اکنون قطعا تعداد جمعیت استان های مذکور بیش از این میزان می باشد.

نقشه دومینیکا

گذری بر تاریخچه پیدایش دومینیکا

اولین سوالی که افراد برای سرمایه گذاری در دومینیکا یا اخذ شهروندی آن مطرح می نمایند، این مهم است که زمان پیدایش و تاریخچه این کشور به چه نحوی بوده است؟

در سوم نوامبر سال 1493، کریستف کلمب این جزیره زیبا را کشف نمود. در آن زمان اکثرا سرخپوستان حوزه کارائیب در این کشور حضور داشتند. طی سفرهای دریایی که آن زمان صورت می گرفت، دومینیکا لنگرگاه کشور های زیادی همچون اسپانیایی ها بود. البته ذکر این مورد نیز مهم است که تا سالیان سال، سرخپوستان این منطقه اجازه ورود افراد غیر بومی به جزیره فوق را نمی دادند. به همین علت فرهنگ نسبتا دیر وارد این بخش گردید.

امکان سرمایه گذاری در دومینیکا در چه شهر هایی ممکن است؟

هم اکنون در این کشور حکومت دموکرات و مردم سالار وجود دارد. قانون هایی که در این کشور وضع می شود، توسط قوه مقننه پارلمانی آن خواهد بود. شهروندان این کشور به رئیس کشور، رئیس جمهور و به رئیس دولت، نخست وزیر می گویند.

آنچه مسلم است، پیشرفت خوب و اقتصاد ارزان در این کشور است. در حال حاضر دومینیکا در حال رشد است و از هر طریقی تلاش دارد تا زمینه های ترقی را فراهم آورد. با سرمایه گذاری در دومینیکا یک شانس عالی برای شما ایجاد می شود تا بتوانید ضمن دریافت تابعیت چند ملیتی، جواز ورود به بیش از 140 کشور جهان را بدون نیاز به ویزا و پروتکل های اداری به دست آورید. میزان مالیات در این کشور بسیار پایین بوده اما از طرف مقابل نرخ بهره بانک ها خوب و قابل توجه است. از همین رو سرمایه گذاری در این کشور از هر لحاظ به برد ختم می شود.

سفیران ملل

Related Posts

2 thoughts on “سرمایه گذاری دومینیکا چه مزایایی دارد؟

  1. مسعود گفت:

    سلام
    حداقل هزینه برای سفر و اقامت به این کشور برای یک خانواده سه نفری چقدر است؟

    1. درود بر شما
      هزینه اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا را بر اساس تعداد افراد خانواده در لینک زیر ملاحظه کنید:

      https://safiranmelal.com/costs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *