درباره دومینیکا

شرایط مالیاتی در دومینیکا

شرایط مالیاتی در دومینیکا

در رابطه با شرایط مالیاتی در دومنیکا بایستی چنین بیان نمود که بسیار منعطف میباشد از اینرو همین مورد میتواند نظرات اشخاص را به سوی خود جلب نماید. سیستم مالیاتی در دومینیکا از مهم ترین ویژگی و مزیت های این کشور به شمار میاید. که توسط برنامه شهروندی و یا توسط سرمایه گذاری CBI برای اشخاص که شرایط تعیین شده را دارد امکان پذیر است. اگر مالیات دومینیکا را با دیگر طرح های مالیاتی کشور ها مورد سنجش قرار دهیم. متوجه خواهیم شد که مالیات ها در این کشور پایین است. در ادامه تا انتهای این مقاله با سفیران ملل همراه باشید تا در رابطه با شرایط مالیاتی در دومینیکا مطالبی را برای شما عزیزان شرح نماییم.

شرایط مالیاتی در دومینیکا

از مهم ترین فاکتور های که سرمایه گذاران را به اخذ پاسپورت این کشور ترغیب نموده است شرایط مالیاتی در دومینیکا میباشد. به گونه مالیات در این کشور پایین میباشد که تحت عنوان بهشت مالیاتی در میان سرمایه گذاران و کمپانی ها شناخته میشود.

علت محبوبیت شهروندی دومینیکا در بین سرمایه گذارن

از پارامتر های که سبب محبوبیت این کشور در میان سرمایه گذارن میتوان شرایط مالیاتی در دومینیکا را نام برد. چرا که دومینیکا دارای مالیات صفر بر سرمایه میباشد از اینرو یک فرصت مناسب  و فضای ایمن برای تجار به منظور رشد ثروت خود را مهیا میسازد. همچنین این جزیره یه غیر از نداشتن سود سرمایه مالیات های از قبیل ارث، مالیات حقوق و دستمزد، مالیات بر املاک  را نیز از شهروندان خود دریافت نمیکند. بدین صورت که اشخاصی که تمایل به ثبت شرکت در این کشور دارند نرخ مالیاتی شرکتی 25 درصد را پرداخت مینمایند. همچنین شرکت های بین اللملی از پرداخت مالیات شرکتی معاف هستند.

شرایط مالیاتی دومینیکا

نکته

دقت کنید که اشخاصی که شهروند دومنیکا هستند بایستی مالیا برحق تمبر و مالیلت بر ارزش افزوده را پرداخت نمایند.

شرایط مالیاتی در دومنیکا و تأثیر آن در زندگی

شما برای بهره بردن از شرایط مالیاتی این کشور مجبور به زندگی در این کشور نیستید. چرا که این شرایط برای شما فراهم میباشد. در عین برخورداری از تابعیت این کشور بدون آنکه در این کشور زندگی کنید از تمامی مزایای پاسپورت دومینیکا استفاده نمایید. ولیکن اگر بخواهید شما میتوانید در این کشور اقامت نموده چرا که هزینه های زندگی در این کشور پایین میباشد. اقتصاد این کشور بر پایه کشاورزی میباشد و همچنین بیشترین محصول صادراتی این کشور موز میباشد.

شرایط مالیاتی در دومنیکا و تأثیر آن در زندگی

ویژگی های مالیاتی افراد غیر مقیم در دومینیکا

اشخاص که دارای پاسپورت  این کشور هستند به عبارتی غیر مقیم هستند.در مقایسه با اشخاص مقیم این کشور در رابطه با پرداخت مالیات برتری های دارند. در ادامه آن را برای شما مطرح خواهیم نمود.

اولین تفاوت در میان این افراد این است اشخاصی که دارای پاسپورت دومینیکا هستند هیچ گونه مالیات به آنها تعلق نمیگیرد. ولیکن در رابطه با اشخاص مقیم این کشور بایستی مالیات به ازای درآمد را پرداخت نمایند. از اینرو یک فرصت مناسب برای تجار و سرمایه گذارن سراسر دنیا به وجود آورده است. که بدین روش سرمایه خود را افزایش دهند. فقط چنانچه که این اشخاص اقدام  به کسب درآمد در این کشور بکنند در این صورت بایستی به ازای سودی که از درآمد خود بدست میاورند مالیات پرداخت نمایند.  علاوه بر این این نکته را خاطر نشان کنیم که اشخاص حقوقی که در این کشور اقامت دارند بایستی مالیات جهانی با نرخ سود سی درصد  را پرداخت نمایند.

شرایط مالیاتی در دومینیکا

کلام پایانی

ما در این مقاله از سفیران ملل تلاش نمودیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.شما با برخورداری از پاسپورت دومینیکا خواهید توانست از بسیاری از امکانات های این کشور بهره ببرید. برای مثال این امکان برای شما فراهم میباشد. علاوه بر تمام موارد بیان در رابطه با مالیات، امکان مهاجرت به 140 کشور دنیا، هزینه مناسب دریافت پاسپورت و …. را داشته باشید. در بیشتر کشور ها برای برخورداری از پاسپورت دوم بایستی موارد از قبیل الزام به سکونت به مدت پنچ سال و …. را بایستی رعایت نمایید. ولیکن در رابطه با دومینیکا اینگونه نمیباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در سفیران ملل در ارتباط باشید. کارشناسان ما هر آنچه که شما نیاز خواهید داشت را در اختیار شما قرار خواهند داد. در نتیجه شما براحتی میتوانید با اطمینان خاطر نسبت به اخذ شهروندی این کشور اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید:
سرمایه گذاری دومینیکا چه مزایایی دارد؟

اخذ شهروندی دومینیکا و نکات مربوط به آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *