درباره دومینیکا

مزایای تابعیت دوم

مزایای تابعیت دوم

زمانی که افراد به دریافت تابعیت دوم مبادرت میورزند در این صورت این امکان را خواهند داشت که دارای دو تابعیت از دو کشور باشند. در این صورت شخص خواهد توانست از مزایای شهروندی هر دو کشور استفاده نمایید. برای مثال امکان رأی دادن، امکان کارکردن در هر دو کشور، امکان تحصیل و …. را خواهند داشت. برای این موضوع قوانین متعددی و مختلفی هر کشور در نظر گرفته است.

از اینرو قبل از آنکه شما به اخذ تابعیت دوم اقدام نمایید بایستی در رابطه با قوانین داخلی آن کشور اطلاعاتی بدست آورید. چرا که در صورت شهروندی قوانین آن کشور نیز برای شما نیز اعمال خواهد شد. زمانی که شما تابعیت دوم را دارید در این صورت دارای دو گذرنامه خواهید بود. در نتیجه حق ورود و امکان تجارت برای شما فراهم خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با مزایای تابعیت دوم گفتگو نماییم.

بررسی مزیت تابعیت دوم در سفیران ملل:

 

امنیت فردی و شغلی

در کشور های که ثبات اقتصادی نداشته و نا آرامی های اجتماعی وجود دارد برخورداری از تابعیت دوم میتواند راه نجاتی برای اشخاص باشد. در نتیجه خواهند توانست از ثبات اقتصادی، سیساسی و اجتماعی برخوردار باشند.

سهولت سفر های بین المللی

برخورداری از یک گذرنامه به احتمال زیاد سبب ایجاد محدودیت های به منظور مسافرت اشخاص در سطح بین المللی گردد. چرا که اکثر گذرنامه های داری محدودیت های میباشند. از اینرو اشخاص مجبور به دریافت ویزا هستند. ولیکن تابعیت دوم به خوبی این محدودیت ها را برطرف نموده است و امکان مسافرت به  سفر های خارج را برای اشخاص راحت نموده است. همین موضوع یعنی محدودیت سفر سبب گشته که افرادی بسیاری اقدام به دریافت تابعیت دوم نمایند از اینرو دیگر هیچ گونه محدودیتی در سفر های بین المللی را نخواهند داشت.  بیان این نکته حائز اهمیت است که تعداد کشوری که میشود بدون ویزا و به راحتی به آنجا سفر نمود به کشوری بستگی دارد که شما تابعیت دوم آن را دارید‌.

برای نمونه اشخاصی که توانسته اند پاسپورت دومینیکا را بدست آورند. این شرایط را خواهند داشت که به بیش از ۱۴۰ کشور در دنیا بدون ویزا رفت و آمد نمایند. برخورداری از تابعیت دوم یک تجربه متفاوت از سفر، عدم نیاز به ویزا، سبب بهبود مهارت شما در برقراری ارتباط و تجارت و کسب و کارتان خواهد شد.

امکان سرمایه گذاری و ارتقاء شغلی

برخورداری از تابعیت دوم به شما این شرایط را خواهد داد که کسب و کار خود را در سطح جهانی گسترش و توسعه نمایید. در حقیقت تابعیت دوم  راهی برای ایجاد فرصت و  پیشرفت در کسب و کارتان را به همراه خواهد داشت. در نتیجه خواهید توانست ارتباطات مورد نیاز برای پیشرفت و ترقی خود مهیا سازید.

امکان سرمایه گذاری و ارتقاء شغلی

برخورداری از مزایای مالیاتی

برخورداری از تابعیت دوم میتواند در حوزه مالیات برای اشخاص سودمند باشد. برای نمونه در برخی از کشورها سود سرمایه در بردارنده مالیات نمیباشد. از اینرو این شرایط را برای سرمایه گذاران مهیا میسازد که سرمایه خود را به درستی مدیریت نمایند. توجه نمایید که مزیت های مربوط به تابعیت دوم به کشوری که قصد دریاقت پاسپورت دوم را دارید وابسته میباشد. بعضی از کشور ها دنیا برای مثال دومینیکا نرخ مالیاتی بسیار پایینی در مقایسه با دیگر کشور های جهان دارد. همچنین شما با اخذ پاسپورت دومینیکا از معافیت های مالیاتی بسیاری بهرمند خواهید بود.

امکان خرید ملک

شخصی که دارای تابعیت دوم میباشد به سهولت میتواند در هر دو کشور ها ملکی را خریداری نماید. چرا که بعضی از کشور ها فقط به شهروندان خود حق مالکیت زمین را میدهند از اینرو زمانی که شما تابعیت یک کشوری را داشته باشید.میتوانید در کشور مورد نظر ملکی داشته باشید.

افزایش رفاه و کیفیت زندگی

اشخاصی که دارای تابعیت دوم هستند امکان مسافرت و زندگی در یک کشور پیشرفته و برخورداری از امکانات رفاهی را برای شما به همراه خواهد داشت. شما میتوانید از امکاناتی از قبیل تحصیل در بهترین کشور، امکانات شغلی و …. بهره ببرید.

افزایش رفاه و کیفیت زندگی

کلام پایانی

در این مقاله از سفیران ملل تلاش ما بَر آن بود تا به صورت کامل در رابطه با مزایای تابعیت دوم برای شما مطالبی را بیان نماییم. همواره توصیه ما به شما این است که قبل از دریافت تابعیت دوم نسبت به قوانین کشور مورد نظر تحقیق نمایید. در صورت وجود هر گونه سوالی با مشاورین ما در سفیران ملل در ارتباط باشید.

بیشر بخوانید:

مراحل اخذ و تابعیت و پاسپورت دومینیکا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *