درباره دومینیکا

معافیت های مالیاتی دومینیکا و مزایای آن

معافیت های مالیاتی دومینیکا و مزایای آن

برای کسانی که قصد دارند از طریق راهی به کشور دومینیکا سفر کرده و یا به آن‌ جا مهاجرت کنند، برنامه معافیت های مالیاتی دومینیکا و بهره‌مندی از مزایای آن بسیار راحت است. شما می‌ توانید به راحت ‌ترین شکل ممکن این معافیت را دریافت کنید. زمانی ‌که شما پاسپورت به دومینیکا  را اخذ می‌کنید، این امکان برای شما فراهم ‌شده تا به بیش‌از 140  کشور دنیا همانندشینگن، اروپا، هنگ ‌کنگ، مالزی، سنگاپور، ترکیه و…. بدون گرفتن ویزا سفر کنید.

همچنین متقاضیان می‌توانند به دومینیکا مهاجرت کرده و در آن‌جا زندگی کنند. و درعین‌حال تابعیت اصلی خود را حفظ نمایند. زیرا دومینیکا به‌ عنوان تابعیت دوم همه شهروندان به حساب می‌آید. به ‌طور کلی داشتن پاسپورت این جزیره زیبا مزایای زیادی به‌ همراه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص معافیت های مالیاتی دومینیکا و همچنین مزایای آن اطلاعات بیشتری را به شما ارائه دهیم.

 

معافیت مالیاتی دومینیکا برای شهروندان جدید

شهروندانی که از برنامه ‌های مالیاتی معاف می‌شوند و مجبور پرداخت هیچ نوع مالیاتی را به دولت نخواهند داشت. به این صورت که اگر شما به‌ عنوان شهروند دومینیکا در خارج از کشور درآمد داشته باشید. موظف نخواهید بود تا هزینه‌ای را به دولت پرداخت کنید. اما این‌موضوع تا زمانی پابرجا است که شما به‌ عنوان کسی که شما جهت اقامت در دومنیکو اقدام نکنید.

همچنین برای شهروندانی که جدید هستند به مالیات دارایی پرداخت مالیات بر دارایی و یا مالیات بر ارث معاف می‌شوند. لازم به ذکر است که معافیت‌های مالی کشور دومینیکا یک برنامه مالیاتی دوستانه بوده و انعطاف زیادی دارد.

به‌همین خاطر افرادی که دوست دارند پاسپورت دوم خود را دریافت کنند، می‌توانند کشور دومینیکا اقدام کنند. یکی از راحت‌ ترین و سریع‌ترین روش‌هایی که شما می‌توانید از طریق آن جهت اخذ شهروندی دومینیکا اقدام کنید، سرمایه‌گذاری در این کشور می‌باشد.

 

معافیت مالیاتی دومینیکا برای شهروندان جدید

در مورد معافیت‌های مالیاتی دومینیکا ومزایای آن

به ‌طور کلی برنامه معافیت‌های مالیات دومینیکا و مزایای آن به‌ صورت چشمگیری به کشوری که در آن زندگی می‌کنید، بستگی خواهد داشت. تعدادی از کشورهای دنیا به‌ خصوص کارایی نرخ مالیات کمتری را در مقایسه با دیگر کشورهای پیشرفته همانند آمریکا دارند.

به‌همین خاطر شهروندان دوم و می‌توانند با مهاجرت به چنین کشوری و دریافت پاسپورت آن فرصت‌های زیادی را جهت بهره‌وری مالیاتی بالاتر داشته باشند. امورات دو تابعیتی و مالیاتی همیشه راحت نیستند؛ در اکثر کشورها شهروندان موظف هستند که طبق درآمد خود به دولت مالیات پرداخت کنند. حتی اگر درآمد آن‌ها خارج از کشور باشد.

این درحالی‌ است که در کشور دومینیکا اصلا چنین موضوعی وجود ندارد. و شما موظف نیستید که بابت درآمدی که از به کشورهای دیگر دارید، مالیات پرداخت کنید. شما می‌توانید در این خصوص با یک مشاور متخصص مشورت کرده تا اطلاعات بیشتری درمورد معافیت های مالی دوومینیکا بدست آورید.

 

مالیات برای اشخاص حقوقی

کسانی که به‌عنوان اشخاص حقوقی در دومینیکا ساکن می‌شوند ، وظیفه دارند تا به ‌صورت جهانی به این کشور مالیات پرداخت کنند. این افراد بایستی 30 درصد از درآمد خود را به کشور پرداخت کنند. اما افرادی که در دومینیکن اقامت ندارند تنها از سود دریافتی که از درآمد خود دارند باید مالیات پرداخت کنند. که نرخ آن نیز 15 درصد از کل سود می‌باشد. در برنامه‌های معافیت مالی دومینیکا هیچ نوع مالیاتی بر سود سرمایه اعمال نخواهد شد.

شرکت‌هایی که دریایی هستند و در این کشور ثبت‌شده‌اند می‌توانند تا بیست سال از معاف از پرداخت مالیات معاف شوند. همچنین نیازی نیست تا مالیات سود بر ارث و ثروت را نیز به دولت پرداخت کنند. شرکت‌های نام ‌برده ‌شده تنها وظیفه دارند، تا بابت ثبت‌ نام و عوارض هزینه‌ای را پرداخت کنند که پرداخت آن نیز به‌صورت سالانه خواهد بود.برای مطالعه شرایط مالیاتی دومینیکا ایک نما

 

جمع‌بندی درباره معافیت های مالیاتی دومینیکا

با گرفتن پاسپورت کشور دومینیکا  که حدود شش ماه طول می ‌کشد، می ‌توانید علاوه‌ بر این‌که هویت خود را حفظ کنید.بدون هیچ مانع و سختی به کشوری دیگر مهاجرت کرده و به زندگی بپردازید. همچنین شما پس‌از دریافت پاسپورت دومینیکا نیز همچنان می‌توانید در کشور خود به زندگی بپردازید.

اما اگر به‌ دنبال جایگاه ویژه‌ای هستید و دوست دارید که نسل‌های بعدی شما در این جزیره زیبا و خارق‌العاده به دنیا بیایند. پیشنهاد می‌شود که نسبت‌به اخذ پاسپورت این کشور غافل نشوید. همچنین شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری و تجارت و درآمد بالایی را در کشور دومینیکا داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

مزایای شهروندی در دومینیکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *