درباره دومینیکا

مهاجرت به کانادا با پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به کانادا با پاسپورت دومینیکا-وب سایت سفیران ملل

امکان مهاجرت به کانادا با پاسپورت دومینیکا از جمله سوالاتی ست که ذهن افراد متقاضی مهاجرت و پاسپورت دوم را مشغول کرده است. از همین رو سعی شده تا در این مطلب به بررسی آن بپردازیم.

قبل از مهاجرت به کانادا اولین سوال این است که شرایط اخذ اقامت در این کشور چگونه است. بعد از مدتی تحقیق متوجه خواهید شد که دریافت این پاسپورت از سخت ترین کارهای اقامت می باشد. ممکن است پشیمان شوید و قید کانادا را برنید. اما در این مطلب می خواهیم راهی بسیار ساده تر به شما دهیم که بدون نیاز به ویزای کانادا بتوانید به این کشور مهاجرت کنید‌.

 

 

مهاجرت به کانادا با پاسپورت دومینیکا

در صورتی که شما قصد دارید پاسپورت دوم دریافت نمایید بهتر است اول بدانید کدام پاسپورت دوم برای شما بهتر است و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

از پاسپورت های دومی که می تواند امکان سفر به چندین کشور اروپایی را به شما بدهد و شما نیاز به ویزا نداشته باشید، پاسپورت دومینیکا می باشد. این پاسپورت به شما امکان می دهد تا به ۱۴۰ کشور سفر کنید بدون این که به ویزای شینگن نیاز داشته باشید.

بنابراین شما با استفاده از پاسپورت دومینیکا که در کمترین زمان و شرایط ساده قادر به دریافت آن هستید می توانید بار سفر ببندید و راهی کانادا شوید. این بهترین قسمت دریافت پاسپورت دومینیکا نمی باشد و شما می توانید در ادامه مزایای دیگر آن را مطالعه نمایید.

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا امکان پذیر است؟

دوجه داشته باشید که شما با دریافت پاسپورت دوم، از مزایای آن بهره مند می شوید و کشوری که پاسپورت آن را دارید کشور دوم شما خواهد شد، هر کشوری مزایای خاص خود را دارد. اما پاسپورت دومینیکا این امکان را به شما می دهد. تا به هر کشوری که می خواهید سفر کنید. حتی اگر کشور مورد نیاز به ویزای شینگن میاز داشته باشد. بنابراین سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا بهترین راه برای دریافت اقامت این کشور می باشد.

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا امکان پذیر است؟-وب سایت سفیران ملل

 

حل شدن مشکل زبان با پاسپورت دومینیکا

توجه کنید که شما اگر قرار باشد به طور مستقیم پاسپورت کانادا دریافت کنید، نیاز به نمره بالای زبان و شرایط تحصیلی مناسب دارید. این در حالی است که دریافت پاسپورت دومینیکا این سد را از سر راه شما برداشته است.

همچنین برای دریافت اقامت نیازی نیست مصاحبه های حضوری و طولانی را پشت سر بگذارید. در برخی مواقع این مصاحبه ها ممکن است چندین سال طول بکشد. شما اگر بخواهید مستقیما از راه های مختلف اقامت کانادا را دریافت کنید. باید سال ها در این کشور حضور داشته باشید. اما برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیازی نیست شما در این خاک حضور فیزیکی داشته باشید.

مدارک شغلی مورد نیاز کانادا

با توجه به قوانین سفت و سخت کانادا برای دریافت پاسپورت داشتن شغل و مدارک مدیریتی نیاز است. در صورت عدم وجود مدارک گرفتن پاسپورت کانادا برای شما بسیار مشکل است. مهاجرت به کانادا با پاسپورت دومینیکا این مشکلات را از سر راه شما بر می دارد و دیگر نیازی نیست برای رساندن مدارک تلاش کنید. در واقع برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیازی به ارائه مدرک شغلی نمی باشد.

دریافت تابعیت کشور مورد نظر

توجه داشته باشید که برای دریافت تابعیت کانادا نیاز است. که به مدت دو سال در آن کشور حضور فیزیکی داشته باشید. اما بعد از اینکه اقدامات لازم را برای گرفتن پاسپورت دومینیکا انجام دادید. می توانید تابعیت دائمی دریافت نمایید. این در حالی ست که هیچ کشوری به این شکل تابعیت نمی دهد و هر چند سال یکبار نیاز به تمدید دارد.

شما با خرید ملک در دومینیکا به راحتی می توانید پاسپورت دوم خود را دریافت نمایید. اما خرید ملک در کانادا این اجازه را به شما نمی دهد که شهروند این کشور شوید و برای دریافت شهروندی کانادا باید مراحل گسترده تری را پشت سر بگذارید.

 

ارائه تمکن مالی برای اقامت کانادا-وب سایت سفیران ملل

ارائه تمکن مالی برای اقامت کانادا

دریافت اقامت کانادا علاوه بر موارد فوق نیازمند ارائه تمکن مالی می باشد. بنابراین باید مدارکی داشته باشید که نشان دهنده ثروت شما باشد. این در حالی ست که پاسپورت دومینیکا شما را از ارائه چنین مدارکی بی نیاز می کند. بنابراین بهتر است برای مهاجرت به کانادا با پاسپورت دومینیکا اقدام نمایید. این راه تمام موانع را از سر راه شما بر می دارد.و شما هر زمان که دوست داشته باشید می توانید در کشور مورد علاقه خود سکنی گزینید.

بیشتر بخوانید:

آیا دومینیکا اقامت دائم می دهد؟

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا چقدر است؟

 

2 thoughts on “مهاجرت به کانادا با پاسپورت دومینیکا

  1. علی بازگیر گفت:

    سلام و وقت بخیر یه سوال گیرم شما پاس دومنیکا رو گرفتید دومنیکا که بازار کار نداره پس مجبوریم به یه کشور اروپایی یا کانادا برای کار بریم.آیا شما با پاس دومنیکا میتونی نو یه کشور ثالث کار کنی

    1. درود بر شما، تابعیت و پاسپورت دومینیکا مناسب افرادی است که میخواهند سفرهای آزادانه و بدون ویزا داشته باشند نه مهاجرت. متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند بهتر است که هزینه ای که میخواهند بدولت دومینیکا بدهند را صرف اخذ اقامت کشور مورد نظرشان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *