درباره دومینیکا

هزینه ی تور های سفر به دومینیکا

هزینه ای تور های سفر به دومینیکا

کشور دومینیکا جزیره ای میباشد که در دریای کارایپ قرار دارد. این کشور یعنی دومینیکا دارای آب و هوای گرم، مرطوب و استوای برخوردار میباشد. میزان بارندگی در این کشور به خصوص در مناطق کوهستانی آن بسیار زیاد میباشد.  کشور دومینیکا از منظر زمین شناسی جوان ترین جزیره انتیل کوچک میباشد. از اینرو است که در این جزیره فعالیت های آتش نشانی و زمین گرمایی مشاهده میشود. این کشور به علت برخورداری از طبیعت زیبا و بکر خود میزبان توریست های بسیاری میباشد. علاوه بر این یک کشور مناسب برای سفر های همچون ماه عسل به شمار میرود. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با ((هزینه ی تور های سفر به دومینیکا)) گفتگو نماییم.

از تهران تا دومینیکا

شما با سفر به کشور دومینیکا تجربه ای متفاوتی خواهید داشت در حقیقت میتوان چنین گفت که دومینیکا کشوری اعجاب انگیز است. مسیر های مختلفی از تهران به مقصد دومینیکا وجود دارد. ولیکن هیچ پرواز مستقیمی از ایران به این کشور وجود ندارد. هر شخصی دست کم بایستی حداقل یکبار در میان مسیر توقف داشته باشید تا به مقصد خود یعنی کشور دومینیکا برسید. شما در حدود ۲۳ ساعت در پرواز خواهید بود تا به دومینیکا برسید. پاییز زمان مناسبی برای سفر به دومینیکا به حساب میاید. شما با سفر به این کشور میتوانید از پایتخت این کشور یعنی شهر روسو که شهری رنگارنگ با معماری فرانسوی و البته بازار های پر رفت و آمد آن دیدن کنید و یک تجربه دل انگیز برای خود به وجود آورید.پرواز تهران به دومینیکا چند ساعت طول می کشد؟ بیشتر بخوانید.

از تهران تا دومینیکا

هزینه ی سفر به دومینیکا

هزینه ی تور های سفر به دومینیکا به عوامل متعددی بستگی دارد بر اساس نوع توری که شما انتخاب میکنید، نوع اقامتگاه شما، مدت زمان سفر شما، تفریحات و …. هزینه های شما متفاوت خواهد بود. ولیکن در حالت کلی بیشترین هزینه سفر شما مربوط به بلیط و اقامت در آن کشور میباشد. در زیر به صورت کامل هزینه های سفر به این کشور را وارسی خواهیم کرد.

  • در رابطه با اقامت در کشور دومینیکا شما میتوانید هم هتل هم اقامتگاه را انتخاب نمایید در چنین حالتی هزینه سفر شما با توجه به نوع اقامتگاه شما متفاوت خواهد بود. شما میتوانید با بررسی تور انتخابی خود به این مسئله پی ببرید.
  • در رابطه با هزینه ای خورد و خوراک شما با توجه به تور و خدماتی که انتخاب میکنید متفاوت میباشد. ولیکن برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت بایستی هزینه ای معادل ۳۵۰ الی ۴۰۰ دلار دومینیکا هزینه نمایید. برای خرید یک آب معدنی بایستی ۲۱ دلار و برای خرید یک فنجان قهوه بایستی ۷۴ دلار دومینیکا هزینه کنید.
  • هزینه ای حمل و نقل برای بلیط تک نفره در حدود ۲۵ دلار میباشد ولیکن اگر شما با تور به این سفر رفته باشید در هزینه های این قسمت صرفه جوی خواهید نمود از اینرو برای شما بسیار مناسب خواهد بود. چرا که با زمان بندی مشخص از بیشتر مکان ها این کشور دیدن خواهید کرد.

جاذبه های گردشگری دومینیکا

جاذبه های گردشگری دومینیکا

پارک ملی مورن ترویس پیتونز

در این پارک از جنگل گرفته تا کوه های با کاج های بزرگ و همچنین گل های ارکیده وحشی را  مشاهده خواهید کرد.

دریاچه جوشان

شما برای مشاهده این مکان نیازمند سه ساعت پیاده روی از بین جنگل های متراکم دارید. دریاچه جوشان با آب سبز و خاکستری رنگش یکی از زیبا ترین جاذبه های این کشور به شمار میرود.

آبشار ویکتوریا

این آبشار زیبا و معروف در پارک مورن ترویس پیتونز قرار دارد. مواد معدنی که در این رودخانه قرار دارد به همراه آب به آب این آبشار رنگ سفید شیری داده است. شما برای دیدن این آبشار نیاز به چهل دقیقه پیاده روی دارید.

پارک ملی کابریت (Cabrits National Park)

در قسمت شمالی غربی دومینیکا این پارک قرار دارد در این پارک ملی جنگل های بارانی انبوه، گیاهان باتلاقی، سواحل ماسه ای سیاه، مرجان های رنگی زیبا قرار دارد.

کلام پایانی

در حالت کلی این کشور میتواند به یکی از گزینه های سفر برای شما تبدیل شود چرا که با برخورداری از امنیت بالا،  جاذبه های گردشگری فوق العاده، مار و حشراتی که در این کشور قرار دارند سمی نبوده از اینرو شما نگرانی در این زمینه نخواهید داشت مناسب میباشد. آب لول کشی این کشور قابل آشامیدن میباشد از اینرو هزینه ای بابت خرید آب معدنی نخواهید داشت. ولیکن شما جوانب احتیاط را رعایت کنید و قبل از مصرف از اهالی محلی سوال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *