درباره دومینیکا

پاسپورت دومینیکا برای مردم افغانستان

پاسپورت دومینیکا برای مردم افغانستان

افغانستان یکی از همسایه ‌های شرقی کشور ماست و مردم این کشور تقریباً هم‌زبان ما هستند.  این کشور دارای پیشینه چندین ‌ساله است. لازم است بدانید که کشور افغانستان بیش ‌از چهل سال است که با مشکلات متعددی همانند قطعی، فقر، جنگ و درگیری مواجه است. گرفتن پاسپورت دومینیکا برای مردم افغانستان تاثیر بسیاری برای مردم این کشور رنگ آرامش را به چشم خود ندیده‌اند،داشته باشد.  در چند وقت اخیر این کشور از نظر امنیتی دچار تحول بزرگی شده‌است . همین موضوع باعث شده تا افراد از هر زمان بیشتر رنج‌کشیده و با مشکلات مختلفی روبه‌رو شوند.

بر اساس آمارهای جهانی که وجود دارد کشور افغانستان حدود چهل میلیون نفر جمعیت دارد. اما به دلیل این‌ که تا به امروز سرشماری دقیقی سرشماری در این کشور وجود نداشته،  نمی ‌توان به ‌طور دقیق جمعیت این کشور را محاسبه کرد. در چنین شرایطی اکثر مردم افغانستان به‌ دنبال مهاجرت هستند.  تا بتوانند از این طریق  امنیت جان و عمر خود را تامین کنند. و از طرف دیگر جایگاه اجتماعی مناسبی را به دست آورند.  یکی از راه‌هایی که برای رهایی از اوضاع نابسامان کشور افغانستان وجود دارد،  مهاجرت  به دومینیکا می باشد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد محاط گرفتن پاسپورت و دومینیکا برای مردم افغانستان صحبت کنیم.

 

 

اهمیت گرفتن پاسپورت دومینیکا برای مردم افغانستان

متأسفانه اوضاع نابسامان این کشور Afghanistan از نظر اقتصادی امنیتی و… باعث شده تا شهروندان این کشور از نظر تحصیل وضعیت مالی و دیگر موقعیت‌های اجتماعی در شرایط خوبی قرار نداشته باشند. اما اخذ پاسپورت دومینیکا  برای مردم افغانستان می‌تواند تا حد بسیار زیادی به آن‌ها کمک کند.و آن‌ها را به موقعیتی که حقشان است،  برساند. از طرف دیگر اخذ پاسپورت این کشور کار چندان پیچیده و سختی نبوده و شما می‌توانید با مراجعه به مراکز مربوط به اخذ پاسپورت خیلی راحت جهت گرفتن ویزای دومینیکا اقدام کنید. درحال‌ حاضر بیش‌از صد و چهل کشور در دنیا گرفتن پاسپورت را برای مردم افغانستان ممنوع کرده‌اند. اما دومینیکا  کشوری است که شهروندان این کشور می‌توانند به‌راحتی به آن مهاجرت کنند. و مابقی از زندگی خاص خود را به آن کشور بگذرانند.

 

پاسپورت دومینیکا برای مردم افغانستان

مزایای گرفتن پاسپورت کشور دوم لیگ‌ها برای مردم افغانستان

 

 

پیش‌از بیان هر موضوعی لازم است این نکته را خاطرنشان کنیم که گرفتن پاسپورت دومینیکا  برای مردم افغانستان می‌تواند نسبت ‌به سایر کشورها بسیار راحت‌تر بوده و از طرف مقرون‌به‌صرفه باشد. از طرف دیگر مدت‌زمانی که برای گرفتن ویزا طول می‌کشد،  حدود شش ماه بوده که این زمان ممکن است برای گرفتن پاسپورت کشور دیگری بیشتر باشد.

همچنین با گرفتن پاسپورت دومینیکا م ردم افغانستان می ‌توانند به‌عنوان شهروند مادام‌العمر در این کشور زندگی کنند. از دیگر مزیت‌هایی که اتباع افغانستان با گرفتن پاسپورت این کشور از آن بهره‌مند می‌شوند. می‌توان به شهروندی فرزندان و نسل‌های بعدی به ‌صورت رایگان اشاره کرد.

همچنین کسانی اتباع افغانستان پس‌از مهاجرت به کشور دومنیکا تا 25  از پرداخت مالی مالیات به دولت معاف هستند.  لازم است بدانید که برای مهاجرت به اکثر کشورها مدرک زبان یکی از موارد الزامی است .این در حالی است که برای مهاجرت به کشور دومنیکو به مردم به هیچ مدرک زبانی نیاز نخواهند داشت .و  می‌توانند پس‌از مهاجرت یادگیری زبان را آغاز کنند. لازم است بدانید که زبان مردم کشور دومینیکن نیز انگلیسی می‌باشد .

 

 

یکی از بهترین و مهم‌ترین مزایای گرفتن پاسپورت دومینیکن برای مردم افغانستان این است که این افراد می‌توانند پس‌از اخذ این پاسپورت به بیش‌از صد و چهل کشور در دنیا سفر کنند.  در واقع هر کس که دارای ویزای دومنیکو باشد،  می‌تواند و به مدت شش ماه در هر کشوری به اقامت بپردازد.

 

 

چطور می‌توان جهت اخذ ویزای دومینیک ها اقدام کرد ؟

 

در واقع شما برای اخذ و گرفتن پاسپورت دومینیکا دو روش را پیش رو خواهید داشت. روش اول این است که به دولت دومینیکا کمک مالی داشته باشید .و روش دوم نیز خرید ملک و یا سرمایه‌گذاری در این کشور می‌باشد. کمک مالی برای کسانی که مجرد هستند، صد هزار دلار بوده و برای خانواده‌های چهارنفری نیز حدود صد و هفتاد و پنج هزار دلار می‌باشد.

اما چنانچه قصد دارید که با سرمایه‌گذاری ویزای این کشور را اخذ کنید، حداقل به دویست هزار دلار نیاز خواهید داشت. لازم است بدانید که جهت اخذ ویزای دومینیکا را برای مردم افغانستان حتما باید به یک شرکت مهاجرت معتبر و باسابقه مراجعه کرد. تا بتوان در کمترین مدت‌ زمان ممکن پاسپورت این کشور را به‌راحتی اخذ نمود.

بیشتر بخوانید:

دومینیکا کجاست؟

اقامت دائم دومینیکا + شرایط درخواست پاسپورت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *