درباره دومینیکا

اخذ گذرنامه دومینیکا در کوتاه ترین زمان

اخذ گذرنامه دومینیکا

اخذ گذرنامه دومینیکا امروزه به دلایل مزایایی که این گذرنامه دارد، دارای علاقه مندان بسیاری است. کشور دومینیکا یک جزیره بکر با مناطق توریستی طبیعی است که در آب های کارائیب قرار دارد. عموم مردم دومینیکا به زبان انگلیسی و برخی از آنها به زبان فرانسه و دومینیکایی صحبت می نمایند. با توجه به اینکه شما می توانید با پرداخت مبلغی در حدود 100 الی 200 هزار دلار آمریکا، اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا نموده و به کمک آن به بیش از 140 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر نمایید لذا درخواست ها برای دریافت آن کم نمی باشد. لذا در این مقاله قصد داریم تا در خصوص روش های اخذ گذرنامه دومینیکا توضیح دهیم.

روش های اخذ گذرنامه دومینیکا:

  • سرمایه گذاری در دومینیکا:

یکی از ساده ترین روش ها برای اخذ تابعیت دومینیکا، سرمایه گذاری در این کشور می باشد. این روش از قدیمی ترین روش ها و البته مطمئن ترین راه ها برای اخذ تابعیت دومینیکا می باشد. در این راهکار شما مبلغی در حدود 200 هزار دلار را برای سرمایه گذاری در دومینیکا در نظر خواهید گرفت که عمدتا در جهت خرید سهام پروژه های هتل میباشد. در نظر داشته باشید که در این روش امکان فروش سهام پس از 5 سال یا واگذاری آن وجود دارد. این روش اخذ پاسپورت دومینیکا کمی زمان بر می باشد اما از آنجا که شانس بازگشت سرمایه را دارد، مورد توجه افراد قرار می گیرد.

  • اهدای کمک های بلاعوض به دولت دومینیکا:

در این روش اخذ گذرنامه دومینیکا، شما مبلغی را به عنوان کمک های بلاعوض برای توسعه صنعت، اقتصاد، گردشگری  و به صورت کلی کمک به پروژه های ملی این کشور پرداخت می نمایید. این کمک به صورت بلاعوض بوده و دولت دومینیکا از آن برای پروژه های ملی خود استفاده می نماید.

  • ازدواج:

ازدواج با افراد تبعه دومینیکا، یکی دیگر از روش های اخذ پاسپورت دومینیکا است. در این شرایط اگر شخصی با مرد تابع دومینیکا ازدواج نماید به صورت سریع پاسپورت این کشور را دریافت می نماید اما ازدواج با بانوان این کشور برای اخذ تابعیت دارای پروسه طولانی تری است که سازمان مهاجرت و امور خارجه این کشور آن را مشخص می نماید.

  • تحصیل:

امروزه بسیاری از افراد برای برخورداری از شرایط تحصیلی بهتر اقدام به مهاجرت به دومینیکا می نمایند. در همین راستا بسیار مهم می باشد که با شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا از این طریق آشنا باشند. از لحاظ سطح دانشگاهی، این کشور خوشبختانه در جایگاه خوبی قرار دارد. البته باید در نظر داشت که برای تحصیل در این کشور سالانه در حدود 15 هزار دلار هزینه نیاز است. دولت دومینیکا برای اینکه تحصیل شما را در دانشگاه های این کشور تایید نماید نیاز به تاییدیه و نامه ای دارد که تمکن مالی برای آن اثبات شود.

برای قبولی در دانشگاه های دومینیکا شما نیاز خواهید داشت تا در آزمون آیلتس شرکت نموده و حداقل نمره 6 را دریافت نمایید. البته خاطرنشان می شود که در دانشگاه های این کشور، دروس به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

باید در نظر داشت که برای اخذ پاسپورت دومینیکا می توان از روش های دیگر همانند کار و .. نیز بهره برد اما چهار روش بالا امروزه دارای پروسه کوتاه تری هستند و علاقه مندان بسیاری نیز دارند. با این روش ها بین 3 تا 6 ماه می توان جواز ورود به این کشور را دریافت نمود.

گذرنامه دومینیکا

آشنایی با مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا:

  • برای دریافت گذرنامه دومینیکا نیازی نیست تا زمان زیاد صرف شود و صرفا میتوان بین 4 تا 6 ماه به این پاسپورت دست یافت.
  • هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا به نسبت سایر کشورهایی که در این حوزه وجود دارند، بسیار کمتر است.
  • برای اخذ پاسپورت دومینیکا نیازی نیست تا شما هیچگونه مدرک زبانی دریافت نموده یا حتما در این کشور ساکن باشید.
  • شما با پاسپورت این کشور می توانید به بیش از 140 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر نمایید.
  • اگر در این کشور سرمایه گذاری کرده ولی در آن ساکن نباشید، نیازی به پرداخت مالیات نخواهید داشت.
  • شما از این طریق خواهید توانست تا درخواست شهروندی را برای همسر و فرزندان خود نیز ارائه دهید.

جمع بندی:

بسیاری از افراد که در قشر مرفه جامعه می باشند، مایل هستند با دریافت گذرنامه دومینیکا، تابعیت مضاعف دریافت نموده و از مزایای ذکر شده در بالا بهره ببرند. به همین دلیل اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا می نمایند. دریافت پاسپورت دومینیکا با توجه به روش هایی که در بالا ذکر شد یک روش مطمئن و دارای آینده می باشد.

سفیران ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *