درباره دومینیکا

ارزش پاسپورت دومینیکا و آشنایی با آن

ارزش پاسپورت دومینیکا

ارزش پاسپورت دومینیکا امروزه بر هیچ شخصی پوشیده نیست. می توان نام این کشور را در تبلیغات بسیاری مشاهده نمود که مردم را به سوی دریافت پاسپورت و شهروندی این کشور هدایت می نمایند اما به راستی چرا دومینیکا میتواند یک گزینه خوب برای اخذ شهروندی و تابعیت باشد. در این مقاله تلاش شده است تا ارزش پاسپورت دومینیکا از جهات مختلف بررسی گردد.

بررسی ارزش پاسپورت دومینیکا

دومینیکا از لحاظ جغرافیایی در منطقه کارائیب قرار دارد و ارزش پاسپورت دومینیکا در این منطقه دارای رتبه نهم بر اساس تحقیقاتی است که در سال 2019 صورت گرفته است. اما باید این مورد را بیان داشت که ارزش پاسپورت دومینیکا در جهان دارای رتبه 38 می باشد. همین امر گویای این سوال است که چرا دومینیکا یک کشور خوب برای دریافت تابعیت است.

زمانیکه شما پاسپورت و حق شهروندی آن کشور را دریافت نمایید، قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۴۰ کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر نمایید. در این بین نام کشور های حوزه شنگن، انگلیس، ایرلند، هنگ کنگ سنگاپور و غیره به چشم میخورد. گزینه دیگر که ارزش پاسپورت دومینیکا را مشخص می نماید، توجه به این مهم است که شما به راحتی می توانید با سرمایه گذاری یا کمک بلاعوض به دولت این کشور، شهروندی و پاسپورت خود را دریافت نمایید لذا نیاز به انجام پروسه های پیچیده اخذ ویزا نیست.

اینکه چرا دومینیکا می تواند از دیدی بسیاری از ثروتمندان گزینه خوبی باشد، توجه به بحث مالیات است. در این کشور حداقل میزان مالیات در نظر گرفته می شود و برای مواردی چون درآمد خارجی، ثروت و مواردی از این قبیل معاف از مالیات است.
یکی دیگر از مواردی که ارزش پاسپورت دومینیکا را مشخص می نماید، این گزینه است که برای شهروند شدن این کشور نیاز نیست به صورت مستقیم قبل از اخذ پاسپورت و یا پس از آن در آنجا زندگی نمود. علاوه بر این مورد، در دومینیکا تابعیت های چندگانه به رسمیت شناخته می شود.

شما می توانید از حق تابعیت این کشور و پاسپورت آن برای انجام امور بانکی استفاده کرده و هر زمان که مایل باشید به این کشور مهاجرت کرده و از حق شهروندان کشور های فدرال بهره ببرید.

پاسپورت دومینیکا و دانستنی های آن:

شاید به جرات بتوان بیان داشت که یکی از مزیت های داشتن پاسپورت این کشور، در این مهم است که پس از دریافت حق شهروندی، نیاز به باطل نمودن پاسپورت سایر کشور ها نیست و تابعیت چندگانه به رسمیت شمرده می شود.
شاید این مورد برای شما نیز جالب باشد و ارزش پاسپورت دومینیکا را بیشتر نشان دهد که برای دریافت هزینه شهروندی در این کشور لازم نیست تا حتما زبان آن را که انگلیسی است، فرا بگیرید. شما می توانید با اقامت موقت 5 ساله وارد این کشور شده و در صورت نیاز آن را تمدید نموده و یا اقدام به دریافت اقامت دائم کنید.
افرادی که از اقامت دائم این کشور استفاده می کنند و یا دارای پاسپورت موقت هستند، تقریبا از لحاظ حق شهروندی در یک سطح می باشند. البته توجه به این مورد نیز ضروری است که افراد با شهروندی موقت نمی توانند در رای گیری ها شرکت کنند. این کشور از لحاظ اقتصادی قوی نیست لذا اگر بتوان در این زمینه وارد شد و اقدام به اخذ پاسپورت نمود، هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ دریافت تابعیت، گزینه خوبی محسوب می شود.

ارزش پاسپورت دومینیکا

یکی از مواردی که ارزش پاسپورت دومینیکا را بیش از سایر موارد نشان می دهد، این مهم است که در این کشور، پاسپورت و تابعیت در صورت فراهم بودن شرایط، سریعا اعطا می گردد. لذا با توجه به اینکه دریافت پاسپورت این کشور، می تواند جواز ورود به انگلستان و اروپا باشد و حداقل اعتبار این گونه از پاسپورت ها نیز 10 سال می باشد، لذا بسیاری از افراد اقدام به دریافت می نمایند. گفتنی است که پروسه تمدید برای دارندگان پاسپورت در این کشور همانند دریافت آن، بسیار آسان است.

جمع بندی:

بسیاری از افراد رویای ورود به انگلیس و اروپا را در ذهن می پرورانند اما با توجه به اینکه دریافت پاسپورت این کشور ها دارای پروسه طولانی است، تلاش می نمایند تا از طریق کشور های دیگر همچون دومینیکا اقدام نمایند. این افراد با دریافت تابعیت دومینیکا می توانند به کشور های بسیاری در جهان حق ورود داشته باشند و برای زندگی در آنها اقدام نمایند.

سفیران ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *