درباره دومینیکا

املاک برای فروش در دومینیکا

املاک برای فروش در دومینیکا

شرایط زندگی عالی در کشور دومینیکا باعث شده تا اکثر افراد جهت سرمایه‌ گذاری و زندگی این کشور را انتخاب کنند. به ‌طور کلی مهاجرت به کشور دومینیکا نسبت ‌به کشورهای دیگر راحت‌تر بوده است .و زندگی در این جزیره بسیار زیبا و مدرن بسیار لذت‌ بخش است. یکی از راحت ‌ترین راه‌هایی که شما می‌توانید جهت اخذ اقامت دومینیکا انتخاب کنید، سرمایه‌ گذاری در این کشور است. در حال ‌حاضر املاک برای فروش در دومینیکا بسیار زیاد بوده و شما می‌توانید با خرید یکی از آن‌ها به‌راحتی به شهروند این جزیره تبدیل شوید.

دومینیکا در اطراف کارائیب واقع ‌شده و بسیار زیبا و مدرن است.  خرید ملک در این کشور می‌تواند بهترین راه و همچنین مقرون ‌به ‌صرفه ‌ترین روشی باشد که شما برای شهروندی در این کشور انتخاب می ‌کنید. علاوه‌ براین شما با داشتن پاسپورت و اقامت دومینیکا می‌توانید هم‌ زمان به 140 کشور بدون اخذ ویزای آن‌ها سفر کنید دردار و همراه باشید تا در خصوص خرید ملک در دومینیکا اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

 

خرید ملک برای سرمایه‌ گذاری در دومینیکا

همان ‌طور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، املاک برای فروش در دومینیکا بسیار زیاد است. به دلیل این ‌که  املاک و مستغلات به شکل انبوهی در این کشور گسترش پیدا نکرده‌است، شما می‌ توانید با پرداخت قیمتی بسیار کمتر نسبت ‌به سایر کشورها جهت خرید ملک و سرمایه ‌گذاری در دومینیکا اقدام کنید.

به ‌جرات می ‌توان گفت که راحت ‌ترین روش جهت اخذ اقامت و همچنین سرمایه‌گذاری بین‌المللی در این کشور خرید ملک است. لازم است این ‌موضوع را خاطرنشان کنیم که شما برای زندگی در دومینیکا و دریافت اقامت این کشور دو راه را پیش رو دارید. راه اول این است که مبلغی را به دولت و دومینیکا پرداخته که که این را علاوه ‌بر این‌ که زمان زیادی را لازم دارد، به مبلغ زیادی نیز احتیاج خواهد داشت.

اما راه دوم که سرمایه‌گذاری است به شما کمک کرده تا در کمترین زمان ممکن و موفق به اخذ اقامت شب و از طرفی یک ملک ارزشمند را در این کشور خریداری کنید. شما می ‌توانید برای خرید ملک در دومینیکا نسبت ‌به خرید سهام هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، تاسیس شرکت، خرید منزل و غیره اقدام کنید. بدون‌شک این یک فرصت بسیار عالی برای کسانی است که قصد مهاجرت دارند. و می‌خواهند هرچه سریع ‌تر جهت گرفتن پاسپورت دوم اقدام کنند.

هزینه ‌های خرید املاک برای فروش در دومینیکا

املاک برای فروش در دومینیکا چندان هزینه بالایی ندارند. چرا که به ‌طورکلی قسمت املاک و مستغلات  در این کشور توسعه زیادی پیدا نکرده است. بنابراین شما با هزینه‌ ای بسیار مناسب می ‌توانید در کشور دومینیکا وصاحب ملک شوید.

دومینیکا در جزیره بسیار زیبا و آرامی است  و به‌همین خاطر افراد زیادی به‌دنبال سرمایه‌گذاری در آن هستند. هزینه‌های خرید ملک در این کشور با توجه به موقعیت مکانی آن با دیگر جاها تفاوت دارد. و شما باید حداقل دارای200  هزار دلار سرمایه جهت خرید ملک در این کشور باشید.  البته که این مبلغ نسبت ‌به هزینه‌هایی که شما برای خرید ملک در کشورهای دیگر نیاز دارید، بسیار مناسب و پایین است. زمانی‌که شما اقدام به بستن قرارداد جهت تهیه ملک می‌کنید.  باید 10 ‌درصد از کل قیمت هزینه ملک را بپردازید تا تحت نام شما در بیاید. البته علاوه‌بر هزینه‌های خرید ملک شما به مبلغی جهت هزینه‌های جانبی نیز نیاز خواهید داشت.

 

 

 

برای خرید ملک در دومینیکا چه مدارکی لازم است ؟

شما جهت داشتن یکی از املاک و فروش در دومینیکا طبیعتاً به یک سری از مدارک نیاز خواهید داشت. در ابتدا لازم است این ‌موضوع را خاطرنشان کنیم .که خرید ملک در کشور دومینیکا یک سرمایه‌ گذاری بسیار هوشمندانه است. و می‌تواند شرایط مناسبی را جهت زندگی برای شما و افراد خانواده‌ شما مهیا کند.

درصورتی‌که شما در این کشور سرمایه‌گذاری کنید. و جهت خرید ملک اقدام نمایید، نه ‌تنها شما بلکه اعضای خانواده‌تان نیز صاحب پاسپورت دومینیکا شده و می ‌توانند با استفاده از آن به بیش‌از 140  در دنیا سفر کنند. مدارک برای خرید ملک دومینیکا اهمیت زیادی دارد .و در صورت نبود هر یک از آن‌ها و شما نمی‌توانید مراحل خرید ملک را تا آخر طی کنید. از جمله مهم‌ترین مدارکی که شما برای این کار به آن نیاز دارید، نامه پذیرش و بیانیه معامله می ‌باشد.

بیشتر بخوانید:

پاسپورت دومینیکا با سرمایه گذاری

قیمت خرید ملک در دومینیکا و شرایط آن در اسل 2022

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *