درباره دومینیکا

بررسی شهروندی دومینیکا

شهروندی دومینیکا

با بررسی شهروندی دومینیکا علاوه بر اینکه می توان به ۵ قاره جهان سفر بدون ویزا و آزادانه داشت، بلکه قادر است تا یک محیط آرام و بی دغدغه نیز برایتان فراهم آورد. با تابعیت دومینیکا، شما در واقع شهروند یک جزیره بسیار زیبا خواهید شد که حوزه کارائیب قرار دارد و امروزه مقصد بسیاری از ماجراجویان است. بسیار از افراد لقب بهشت استوایی را به آن می دهند زیرا طبیعت بکر و دلنواز آن، چشم هر بیننده را سحر می کند.

البته تابعبت دومینیکا تنها از لحاظ گردشگری و صنعت توریسم جذاب نیست بلکه اقتصاد این کشور نیز با سرعت زیادی در حال رشد است. جزیره دومینیکا یک بخش کوچک از منطقه آنتیل را تشکیل می دهد و بر اساس آمار مساحت آن در حدود ۷۵۰ کیلومتر مربع است.

آشنایی با دومینیکا:

از لحاظ زمانی، تفاوت ساعت بین ایران و دومینیکا این کش حدود ۷/۵ ساعت اختلاف ساعت وجود دارد که دومینیکا این تایم را از تهران عقب تر می باشد. با اخذ تابعیت دومینیکا باید در نظر داشته باشید که مردم این کشور اکثرا به زبان انگلیسی صحبت می نمایند و پایتخت آن نیر شهر روسو است. شهر روسو در کنار دریاچه کارائیب قرار دارد و به همین دلیل، دارای زیبایی های منحصر بفردی است.

یکی دیگر از شهر های بزرگ و دیدنی دومینیکا، لاوگا می باشد. از لحاظ اقتصادی این شهر پتانسیل بالایی دارد و چرخ اقتصاد این کشور از این طریق می چرخد. باید در نظر داشت که اگر قصد دارید بررسی شهروندی دومینیکا را برای کار کردن انجام دهید، زندگی در این شهر گزینه خوبی است زیرا بسیاری از کارخانه ها و صنعت های تولیدی در آن واقع شده اند.

شهروندی دومینیکا 2

تابعیت دومینیکا و دانستنی های آن:

از آنجا که دومینیکا دارای صنعت در حال رشد است لذا فرصت های شغلی در آن بسیار است. برای فعالیت در این کشور شما سه گزینه اصلی دارید:
– کشاورزی
– ورود به صنعت گردشگری
– کار در شرکت ها و کارخانجات
در حال حاضر در داخل کشور ایران، بسیاری از شرکت ها در زمینه محصولات غذایی با این کشور در حال فعالیت هستند و بر اساس آمار، گردش پول نیز در این مناطق زیاد است.

بررسی شهروندی دومینیکا و ویژگی های آن:

در کشور دومینیکا بیش از ۷۵۰۰۰ نفر تا سال ۲۰۲۰ زندگی می نمودند. با پاسپورت این کشور می توانید به بیش از ۱۴۰ کشور جهان مسافرت نمایید. واحد پول دومینیکا دلار کارائیب می باشد که معادل ۰/۳۷ دلار آمریکا خواهد بود. در این کشور زبان رسمی انگلیسی است اما اکثر مردم به زبان هایی همچون دومینیکایی و فرانسه نیز آشنا هستند.
از لحاظ ساختار حکومت و سیاسی، دومینیکا از نوع جمهوری است و در آمریکای مرکزی قرار گرفته است. جالب است که بدانید محصول اصلی این کشور موز است. به گونه ای که در سال ۲۰۱۲ این منطقه به عنوان قدرتمند ترین کشور دنیا در زمینه صادرات موز تبدیل شد. در حال حاضر با تابعیت دومینیکا، شما وارد کشوری خواهید شد که از سال ۲۰۱۸ پیشرفت عظیمی در بحث اقتصاد نموده است و هم اکنون در زمینه صادرات مرکبات، صابون و سبزیجات بسیار موفق است. باید در نظر داشت که اکثر صادرات این کشور به جامائیکا است.

شهروندی دومینیکا 3

 

رنکینگ جهانی دومینیکا:

بسیاری از افراد تصور می نمایند که با اخذ شهروندی این کشور به موقعیت بهتر نخواهند رسید اما باید در نظر داشت که اقتصاد دومینیکا در سال های اخیر همواره در حال رشد بوده و هم اکنون نیز دارای کارخانه های قوی می باشد. شاخص های فساد مالی در این کشور گواه این موضوع است که سرمایه گذاری در املاک آن بدون شک به سود ختم می شود. در این کشور تنها در عرض ۲ سال اخیر شاهد پیشرفت ۶۰ درصدی در زمینه بهداشت، ۲۲ درصدی در زمینه سرمایه گذاری خصوصی و ۱۹ درصدی در زمینه رشد اقتصادی آمار بوده ایم. لذا می توان نتیجه گرفت که در آینده نزدیک این کشور می تواند جایگاه خوبی در جهان به دست آورد.

آشنایی با شهر های بزرگ دومینیکا:

پس از روسو، پایتخت این کشور، شهر پورتسموث دومین شهر بزرگ این کشور است که به صورت بندری بوده و کاخ های بزرگی نیز در آن وجود دارد. بسیاری از افراد پس از دریافت شهروندی دومینیکا، برای زندگی این شهر را بر می گزینند.
شهر کالیبیشی نیز، یکی دیگر از شهر های بزرگ می باشد که دارای فضای جنگلی بکر و سبز است و زیبایی آن در این کشور زبانزد است.
در نهایت می توان به شهر کانفیلد اشاره نمود که مشرف به خلیج پرینگل بوده و یک شهر صنعتی محسوب می شود.

سفیران ملل

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *