درباره دومینیکا

ثبت نام تجاری در دومینیکا

کشور دومینیکا  یکی از کشورهای بسیار خوب دنیا است که شرایط اقامت در آن و گرفتن ویزا اخذ ویزای این کشور کار چندان پیچیده و سختی نیست.  درواقع شما می ‌توانید از طریق دو روش جهت اخذ پاسپورت و اقامت دومینیکا  اقدام کنید. راه اول پرداخت کمک مالی به این کشور است. و راه دوم این است که شما به نوعی در دومینیکا سرمایه‌گذاری کنید. ثبت نام تجاری  در دومینیکا یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور بوده که در حال حاضر اکثر افرادی که قصد مهاجرت را دارند، آن را انتخاب می‌کنند.البته که برای گرفتن ویزای دومینیکا  راه‌ های کم‌هزینه تری نیز وجود دارد.

راه های ثبت نام تجاری دومینیکا

شما می‌توانید  با سرمایه‌ گذاری بر ثبت ‌نام تجاری در دومینیکا شرایط بهتری را برای زندگی فراهم کنید. دومینیکا  جزیره‌ای است که در نزدیکی دریای کارائیب قرار دارد و افراد زیادی علاقه دارند تا از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کنند.  این کشور از نظر از زیبایی‌های طبیعی در  موقعیت مناسبی قرار دارد و به‌عبارتی تکه‌ای از بهشت در دنیا به حساب می‌رود. این کشور سالیانه میزان زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا افراد پس‌از سفر به دومینیکا و یا تحقیق در مورد آن به مهاجرت به این کشور ترغیب شوند. دولت و دومنیکا  نیز به جذب کردن سرمایه‌گذاران خارجی علاقه زیادی دارد.

شایان‌ذکر است که بیش‌از پنجاه درصد از کمبود بودجه کشور دومینیکا توسط سرمایه‌گذاران خارجی تامین می‌شود. ازجمله اقداماتی که شما می‌توانید از این قبیل ثبت ‌نام تجاری در این کشور داشته باشید، می‌توان به خرید ملک،  ثبت شرکت و از خرید سهام اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات کامل و جامع را به شما ارائه دهیم.

 

 

ثبت نام تجاری دومینیکا

 

 

 واحدهای تجاری در دومینیکا

در سال جدید براساس آمارهای به‌ دست ‌آمده از سال 2016 کشور دومینیکا  به ‌عنوان یکی از بزرگ ‌ترین پذیرندگان سرمایه‌گذار خارجی در منطقه کارائیب به حساب می‌آید.  یکی از علل افزایش درآمد این کشور از سال 2015  به بعد گسترش بخش‌های گردشگری و معدن و همچنین املاک می‌باشد.  در سال جدید نیز سرمایه‌ گذاران خارجی می‌توانند از طریق راه‌های مختلف جهت ثبت‌نام تجاری در کشور دومینیکن اقدام کنند.  از جمله کارهایی ازجمله کارهایی که شما می‌توانید جهت ثبت‌نام تجاری در این کشور انجام دهید،  می‌توان به تاسیس یک شرکت و یا پذیرش پذیرفتن شعب یکی از شرکت‌های فعال دومینیکا  اشاره کرد.

 

تاسیس یک شرکت برای ثبت‌ نام تجاری در کشور دومینیکا

همان ‌طور که گفته شد،  تأسیس و افتتاح یک شرکت و یا گرفتن یکی از شعبات شرکت‌های فعال در کشور دومینیکا می‌تواند راهی جهت ثبت ‌نام تجاری در این کشور باشد. شرکت‌های خارجی که در کشور مبدأ همچنین شرکت‌های خارجی که در کشور خود سازمان پیدا کردند و فعالیت دارند،  می ‌توانند شعبه دیگر خود را در دومینیکا تاسیس نمایند.

البته که در چنین شرایطی سرمایه‌گذار بایستی مالیات نیز به دولت پرداخت کند. سرمایه‌گذاران خارجی به ‌منظور ثبت یک شعبه از دفتر خود بایستی حتما مدارک زیر را ارائه کنند:

  1. تمامی مدارک شرکت که در کشور مبدا وجود دارد
  2. ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی
  3. مشخص کردن یک نماینده در دومینیکا و ارائه کردن صورت‌ جلسات جهت تأسیس دفتر
  4. ارائه تمام اطلاعات لازم در حوزه سهام‌داران و نمایندگان شرکت مبدا

چناچه فعالیت شرکت تأسیس‌شده در کشور دومینیکا محدود باشد و هرچند وقت یه‌بار صورت بگیرد،  سرمایه‌گذار نیاز ندارند تا حتما شرکت خود را به ثبت برسانند. هر یک از شعبه‌ های شرکت‌های خارجی در این کشور بایستی حتما به دولت مالیات پرداخت کرده و بر اساس مقررات دومینیکا پیش بروند. همچنین باید شعبه‌های امورات حسابداری نیز از یکدیگر تفکیک شوند تا درآمد هر یک از آن ها مشخص باشد.

 

 

 

ثبت نام تجاری در دومینیکا

 

هزینه  ثبت شرکت در کشور دومینیکا

لازم است بدانید که جهت سرمایه‌گذاری و ثبت‌نام تجاری در کشور دومینیکا بایستی  حتماً مبلغی را پرداخت کنید.  برای اکثر شرکت‌ها این مبلغ حدود هیجده میلیون یورو می‌باشد و مراحل ثبت شرکت در دومینیکا حدود شش هفته و یا یا سه ماه طول می‌کشد.

مهاجرت دومینیکا و همچنین ثبت‌ نام دومینیکا  از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت نام تجاری نسبت ‌به راه‌های دیگر دارای هزینه بیشتری می‌باشد اما طبیعتاً موقعیت شما در چنین شرایطی در کشور دومینیکا بهتر خواهد بود. اشخاصی که ترجیح می‌دهند از طریق هزینه کمتری را جهت اقامت در دومنیکا پرداخت کنند،  بایستی به ‌دنبال راه‌های دیگری برای این کار باشند. این افراد می‌توانند در مورد کسب اطلاعات بیشتر و شرایط کار در کشور دومنیکو با با شرکت ما در تماس باشند.

شرکت های حمل و نقل خارجی در دومینیکا

شرکت های حمل و نقل خارجی در دومینیکا که تحت حوزه قضایی دیگری تشکیل شده، ممکن است به عنوان یک نهاد دریایی خارجی در دومینیکا به منظور ثبت کشتی های خود تحت حمایت دومینیکا ثبت شود.

این نهادها باید از قوانین حوزه قضایی که در آن تشکیل شده اند، پیروی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر شرکت های حمل و نقل خارجی در دومینیکا، ثبت نام تجاری در دومینیکا و همچنین شرایط لازم برای ثبت نام تجاری در دومینیکا می توانید با ما تماس بگیرید

تشکیل شرکت تجارت بین المللی در دومینیکا

تشکیل شرکت تجارت بین المللی در دومینیکا بر اساس قانون شرکت های تجاری بین المللی در سال 1988 برای شرکت های تجاری بین المللی (IBCs) می تواند در 24 ساعت ثبت شود.

  • همه شرکت ها موظفند حداقل یک مدیر داشته باشند.
  • لازم نیست جلسات سالانه در دومینیکا برگزار شود.
  • هیچ محدودیتی برای تابعیت یا اقامتگاه برای مدیران وجود ندارد.
  • برای تشکیل IBC فقط یک سهامدار مورد نیاز است و حداقل سرمایه مورد نیاز نیست.
  • شرکت ها ممکن است به عنوان سهامدار عمل کنند.
  • دومینیکا به حداقل سرمایه یا بازده سالانه نیاز ندارد.

 

برای تشکیل شرکت تجارت بین المللی در دومینیکا، باید اطلاعات زیر را ارائه دهید:

  • نام شرکت
  • سرمایه سهام
  • تعداد مدیران اولیه؛ لازم نیست مدیران با نام فهرست شوند و شرکت نباید هدف خاصی از تاسیس را بیان کند.
  • هر شرکت داخلی غیر مقیم باید یک نماینده ثبت شده و آدرس در دومینیکا داشته باشد.
  • شرکت‌ها می‌توانند جلسات سالانه مدیران را در هر کجای دنیا برگزار کنند و لازم نیست اسامی افسران، مالکان و مدیران فاش شود.
  • پرداخت هزینه سالانه تضمین می کند که شرکت در وضعیت خوبی باقی می ماند.

 

شرایط لازم برای ثبت نام تجاری در دومینیکا

  • نامه ای خطاب به اداره ثبت شرکت ها مبنی بر درخواست ثبت نام تجاری.
  • نامه درخواست نام تجاری (نمونه) PDF, 19.7 KB))
  • بیانیه مشخصات و اظهارنامه قانونی در دو نسخه (هر کدام 2 نسخه) روی اوراق سند.
  • بیانیه نام تجاری مشخصات (نمونه) (PDF, 18 KB)
  • اظهارنامه قانونی نام تجاری (نمونه) PDF, 31.1 KB))

برای اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

 

نمایه کشور دومینیکا

نام رسمی: مشترک المنافع دومینیکا

نام کوتاه: دومینیکا

پایتخت: روزو

زبان: انگلیسی، فرانسوی Patois (“Kwéyòl”)

واحد پول: دلار کارائیب شرقی (XCD)

نرخ مبادله: 1 USD: XCD 2.7169

اقتصاد: مبتنی بر کشاورزی

جغرافیا

منطقه: کارائیب شرقی

مکان: بین جزایر فرانسوی گوادلوپ در شمال و مارتینیک در جنوب

عرض جغرافیایی: 15 درجه و 20 دقیقه شمالی

طول جغرافیایی: 61˚ 22 اینچ غربی

مساحت: 751 کیلومتر مربع (289.5 مایل مربع)

بلندترین قله: مورن دیابلوتین – 1730 متر (4747 فوت)

آب و هوا: دریای گرمسیری مرطوب، تغییرات فصلی کمی بین فصل مرطوب و خشک. بارندگی زیاد در فصل مرطوب

جمعیت

جمعیت: 69,625 (2006 برآورد)

گروه‌های قومی: سیاه‌ پوست، مختلط، آمریکایی (کارب)، سفید، دیگران

ادیان: کاتولیک رومی، ادونتیست روز هفتم، پنطیکاستی، متدیست، باپتیست، انگلیکن، سایر مذاهب

دولت

استقلال سیاسی: 3 نوامبر 1978 (از بریتانیا)

نظام سیاسی: دموکراسی پارلمانی

بیش

 

 

.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *