درباره دومینیکا

خرید سهام هتل در دومینیکا

خرید سهام هتل در دومینیکا در حال حاضر یکی از روش های سرمایه گذاری در دومینیکا محسوب می شود. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا در کنار هزینه نمودن برای اخذ تابعیت چندگانه در این کشور، بتوانند یک سرمایه گذاری مطمئن نیز داشته باشند. با توجه به مناطق دیدنی و بکر طبیعی که در این کشور وجود دارد، اعم از دریاچه آب جوشان باعث شده است که هر ساله تعداد زیادی بازدید کننده و توریست به آنجا سفر کنند. از این رو هتل ها جزو مناطقی هستند که سرمایه گذاری در آنها مفید و آینده دار است.

با این توضیح می توان متوجه اهمیت خرید سهام هتل در دومینیکا شد. عموما دولت نیز برای اینکه صنعت توریست را در این کشور تقویت نماید، از سرمایه گذاری در دومینیکا بر روی هتل ها استقبال می نماید.

خرید سهام هتل در دومینیکا و اخذ تابعیت آن:

بسیاری از افراد که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری وارد این کشور شوند، لازم است تا مستغلاتی به ارزش حداقل 200 هزار دلار آمریکا تهیه نمایند. از سوی دیگر املاکی که به این روش تهیه می شوند لازم است تا حداقل سه سال در اختیار متقاضی پاسپورت باشد. به تازگی این کشور قانونی را وضع نموده است که اگر متقاضی ملک آن را به مدت 5 سال حفظ کند، می تواند به شخص متقاضی دیگر برای برای سرمایه گذاری در دومینیکا واگذار نماید.

 

سهام هتل در دومینیکا

 

این روش اخذ تابعیت یک مزیت بزرگ دارد و آن این مهم است که سرمایه شما حفظ شده و قابل بازگشت می باشد. دولت مذکور هر ساله طرح هایی را به عنوان طرح های دولتی معرفی می نماید که شخص با سرمایه گذاری در آنها می تواند پاسپورت و تابعیت دومینیکا را دریافت نماید. یکی از این پروژه ها، خرید سهام هتل در دومینیکا می باشد. برای خرید سهام اینگونه هتل ها لازم است تا زمان ساخت و تحویل پروژه، حداقل سه سال باشد. برای سرمایه گذاری از این طریق لازم است تا شرایط زیر برقرار باشد:

– متقاضی می بایست حداقل 200 هزار دلار آمریکا سهام تهیه نماید.
– در کنار تهیه سهام یک پروژه، این امکان وجود دارد که دولت مفاد خاصی را به قرارداد اضافه کند که متقاضی مستلزم پیروی از آنها است.
– با خرید سهام هتل در دومینیکا، متقاضی می تواند در پرونده درخواست شهروندی و پاسپورت خود نام پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر، فرزندان، پدربزرگ و مادر بزرگ را نیز درج نماید.
یکی از مزیت های اصلی خرید سهام هتل در دومینیکا، به نوع مالیات باز می گردد. به عبارت دیگر برای این کشور نحوه مالیات گذاری بسیار آسان بوده و مبلغ آن نیز ناچیز است لذا می توان این انتظار را داشت که با سرمایه گذاری در دومینیکا، ارزش پول شما حفظ شده و مبلغ کمی نیز به دولت بابت مالیات پرداخت نمایید.

مزایای خرید سهام هتل در دومینیکا:

امروزه بسیاری از افراد برای ورود به کشور های اروپایی از طریق دومینیکا و پاسپورت آن اقدام می نمایند. سرمایه گذاری در این منطقه دارای مزایای زیر می باشد:
– متقاضی برای تمام عمر خود می تواند از مزایای شهروندی استفاده نماید. حتی نسل های بعد از او نیز می توانند از این حق بهره ببرند. این نوع از شهروندی غیر قابل فسخ خواهد بود.
– با سرمایه گذاری در دومینیکا امکان ورود و خروج به کشورهای شنگن وجود دارد.
– دومینیکا از لحاظ نوع ملیت هیچ گونه محدودیتی در نظر نمی گیرد و افراد با هر ملیتی می توانند در این کشور اقدام به سرمایه گذاری کنند.

 

مزایای خرید سهام هتل در دومینیکا

 

– باید در نظر داشت که قانون مالیات در این کشور به گونه ای است که به سود سرمایه شما، ارثیه ها و سودها و درآمد های خارجی تعلق نخواهد گرفت.
– برای اخذ شهروندی دومینیکا نیازی نمی باشد که به کشور فعلی این مورد را اطلاع داده و تابعیت خود را لغو نمایید.
– در نظر داشته باشید که برای سرمایه گذاری در این کشور می توان از راه دور نیز اقدام نمود و نیازی به حضوری فیزیکی در دومینیکا نیست.
– اگر درخواست شما و پرونده شهروندی شما توسط دولت تایید گردید، نیاز است تا سرمایه خود را وارد کشور نمایید و قبل از آن این مورد اجباری نخواهد بود.
– با اخذ تابعیت این کشور می توانید برای فرزندان خود تا سن 30 سالگی نیز درخواست شهروندی نمایید.
– برای اخذ تابعیت این کشور نیازی به انجام مصاحبه، تحصیلات و فراگیری زبان نیست.

 

سفیران ملل

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *