درباره دومینیکا

سرمایه گذاری در دومینیکا و دانستنی های آن

سرمایه گذاری در دومینیکا

سرمایه گذاری در دومینیکا یک گزینه عالی برای دریافت تابعیت این کشور است. بسیاری از افراد برای دریافت حق شهروندی و پاسپورت این کشور حاضر می باشند تا هزینه بسیاری انجام دهند. این گروه می توانند از طریق خرید ملک و مستغلات اقدام به سرمایه گذاری در دومینیکا نمایند. اما برای اینکه این کشور را برای زندگی انتخاب کرده یا پول خود را وارد آن نمایید، لازم است تا به موارد زیر در خصوص زندگی در این کشور دقت نمایید.

موارد مختلف که در سرمایه گذاری در دومینیکا موثر است:

  • از لحاظ آب و هوایی:

بسیاری از افراد که اقدام به سرمایه گذاری در دومینیکا می نمایند، آنجا را به عنوان کشوری جهت زندگی خود انتخاب می نمایند لذا از لحاظ آب و هوایی می بایست با نوع خلق و خوی آنان سازگار باشد. در همین راستا باید در نظر داشته باشید که آب و هوای این کشور گرمسیری بوده و دارای تابستان های مرطوب و گرمی است. گاها مشاهده است که در فصل های سرد سال از لحاظ جوی طوفان های دریایی در حوزه کارائیب رخ داده است و دومینیکا نیز این بین متضرر شده است.

  • هتل ها:

بسیاری از افراد که اقدام به سرمایه گذاری در دومینیکا می نمایند، به این موضوع تفکر می کنند که سرمایه های آنان چند برابر شود. داشتن مناطق دیدنی خوب و هتل ها جز گزینه هایی هستند که توریست ها را برای مسافرت به این کشور ترغیب می نماید. توریست و مسافر همواره هزینه می نماید لذا می تواند ارزش سرمایه افراد و همچنین پول در حال گردش را افزایش دهد. در دومینیکا هتل های زیبایی به این منظور ساخته شده است. این هتل ها مشرف به دریا و در دل جنگل های بیکران قرار دارند که زیبایی خاصی به آن می بخشد.

  • شرایط بهداشتی مناسب:

گاها افراد با سرمایه گذاری در دومینیکا قصد دارند تا شهروندی دومینیکا را دریافت کنند. در این شرایط لازم است تا سیستم بهداشتی این کشور پیشرفته باشد تا امید به زندگی را افزایش دهد. سیستم بهداشتی دومینیکا در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. در آخرین تصمیمات دولت، برای حفظ سلامتی شهروندان این کشور، واکسن های تقویتی بسیاری وارد این کشور شده است تا سیستم ایمنی افراد را از این طریق افزایش دهد. البته باید در نظر داشت که در حال حاضر بیمارستان های تخصصی و مجهزی در این کشور قرار دارد که نگرانی شهروندان را برطرف می سازد.

  • تسهیلات بیمه:

افرادی که با سرمایه گذاری در دومینیکا مایل هستند تا در این کشور زندگی نمایند، به گزینه بیمه توجه خاصی می نمایند. از لحاظ درمانی انواع مختلف بیمه در این کشور وجود دارد اما بهترین نوع بیمه، بیمه 36 درصدی می باشد. این بیمه می تواند کل بیماری ها را پوشش دهد. با تهیه این نوع از بیمه ها، به شخص یک کارت بیمه منحصر بفرد داده میشود که وی می بایست در تمام احوال آن را با خود همراه داشته باشد.

  • خدمات بانکی:

باید عنوان نمود که نرخ بهره بانکی برای افرادی که تابعیت دومینیکا را دارند، رشد خوبی داشته است. با بالاتر رفتن این رشد، سپرده گذاری بهترین راه حل می باشد. دولت برای اینکه بتواند اقتصاد خود را پویا نماید و با سرمایه  دردست مردم، چرخ آن را بچرخاند، نیاز دارد تا مردم را به سمت سپرده گذاری تشویق کند. لذا این بین خدمات بانکی مناسب یک راه حل عالی می باشد.اگر قصد سرمایه گذاری در دومینیکا را داشته باشید، برای آنکه بتوانید زود تر به سود برسید، لازم است تا نرخ بهره ها و شرایط اقتصادی بانک ها را بررسی نمایید.

سرمایه گذاری در دومینیکا و دانستنی های آن

  • پرواز به دومینیکا:

برای اشخاصی که مقیم ایران هستند اما مایلند تا سرمایه گذاری در دومینیکا را آغاز نمایند، سفر به این کشور یک معضل می باشد. در همین راستا، برای سفر به این کشور لازم است تا ابتدا به فرانکفورت، سپس به میامی، از آنجا به سان خان و در نهایت به دومینیکا سفر نمود. به ترتیب این پرواز ها، 5، 10، 2 و 1 ساعت طول خواهد کشید.

البته می توان از مسیر استانبول نیز جواز ورود به این کشور را دریافت کرد که از لحاظ ساعتی حدود 3 ساعت، سفر شما کوتاه تر خواهد بود. به صورت کلی برای سفر نمودن به این کشور می بایست در حدود 23 ساعت زمان صرف نمایید.

سفیران ملل

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *