درباره دومینیکا

هر آنچه که باید در رابطه با کشور دومینیکا بدانید!

هر آنچه که باید در رابطه با کشور دومینیکا بدانید

دومینیکا یک جزیره کوهستانی در منطقه ای به نام کاراییب میباشد. این کشور به علت دارا بودن به آبشار ها زیبا، چشمه های آب گرم گوناگون و در حالت کلی طبیعت بکر و زیبا با نام جزیره طبیعت در میان گردشگران شناخته میشود. فقط کافی است که عکس های ان کشورذ را مشاهده کنید مجذوب طبیع زیبا و بکر آن خواهید شد. از اینرو اگر شما به دنبال یک کشور زیبا در کنار  تجربه یک ماجراجویی میباشید بدون شک پیشنهاد ما به شما دومینیکا میباشد. چرا که با برخورداری از دومین دریاچه بزرگ جوشان، کوه های متعدد و چشمه های آب گرم که برای دسترسی به آنها در بیشتر موارد نیازمند پیادروی در طبیعت هستید مناسب ترین گزینه خواهد بود.

ما در این مقاله از سفیران ملل قصد داریم در رابطه با هر آنچه که باید در رابطه با کشور دومینبیکا بدانید را برای شما شرح خواهیم نمود اگر شما قصد سفر و ی دریافت اقامت در این کشور را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در رابطه با غذا و اقتصاد دومینیکا بدانید!

به علت برخورداری از خاک آتشفشانی و آبشار های گوناگون از زمین حاصل خیزی دارا میباشد. از اینرو این امکان برای شما فراهم میباشد شما اقدام به پرورش میوه، سبزیجات و … نمایید. شما برای تهیه مواد غذایی میتوانید به دستفروش و یا اینکه به بازار های این کشور مراجعه نمایید. شما در بازار  محلی این کشور به راحتی میتوانید به انواع ماهی های رودخانه ای، خرچنگ، ماهی دریایی دسترسی داشته باشید. حیوانات متعدد از قبیل بز و گاو به وسیله محلی ها نگهداری و پرورش داده میشود

غذا و اقتصاد

اقتصاد پایه کشور دومینیکا

منبع اصلی اقتصاد این کشور کشاورزی و صادرات موز میباشد علاوه بر این مرکبات و محصولات نارگیل نیز در دسته محصولات که صادر میشوند قرار میگیرد.

املاک کشور دومینیکا

زمین های موجود در کشور دومینیکا در اغلب موارد به وسیله تجار دومینیکار و البته اشخاص خریداری میگردد. در پاره از موارد نیز به منظور انجام کار های کشاورزی به کشاورزان اجاره داده میشود.

صنایع اصلی

صنایع مهم این کشور در بردارنده تولیدات غذایی، صنایع دستی، کارخانه ای تولید کننده روغن نارگیل عرق نیشکر میباشد. شما اشخاص بسیار کمی را خواهید یافت که در حیطه شیلات، الوار فعایت میکنند.

بازرگانی

در کشور دومینیکا واردات بیش از صادرات میباشد به گونه ای که این رقم دو برابر تخمین زده شده است. برای مثال ماشین آلات و مواد شیمای این کشور اغلب از کشور آمریکا وارد میشود.

بازرگانی

فرصت های شغلی

برای دستیابی به موقعیت های شغلی بالا در این کشور نظیر شغل های دولتی بایستی از تحصیلات عالی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس برخوردار باشید. تجارت های بسیار بزرگ در این کشور به وسیله تجار دومینیکایی، انجام میگیرد.

انتخابات

این کشور به وسیله رئیس جمهور اداره میگرددد به این صورت که در هر دوره پنچ ساله انتخابات برگذار میگردد.

تحصیلات

در ررابطه با تحصیلات در این کشور کودکان از سن پنچ سالگی تا پانزده سالگی دوره ای ابتدای را سپری مینمایند. تحصیلات دانشگاهی در برخی از رشته ها با محدودیت های همراه میباشد از اینرو دانشجویان میتوانند در صورت نیاز برای ادامه تحصیل به کشور های دیگر بروند.

زبان رسمی این کشور

زبان رایج و رسمی در این کشور انگلیسی میباشد ولکین شما شاهد استفاده از زبان فرانسوی در این کشور هستید. برای مثال برخی از دانشگاه های غیر دولتی از زبان قرانسه به منظور تدریس استفاده مینمایند.

زبان رسمی این کشور

چنانچه که شما موفق به کسب پاسپورت دومینیکا شدید و هر آنچه که باید در رابطه با کشور دومینیکا بدانید را موتوجه شدید،این امکان برای شما به وجود خواهد آمد که به پیش از 140 کشور بدون آنکه به ویزا نیازی داشته باشید سفر کنید. برای نمونه کشور های همچون انگلستان و ایرلند را میتوان نام برد. شما برای دریافت پاسپورت این کشور قادر هستید از دو شیوه این کار را انجام دهید. روش اول کمک بلاعوض به این کشور و روش دوم سرمایه گذاری در پروژه های که به وسیله دولت تأیید شده است.

کلام پایانی هر آنچه که باید در رابطه با کشور دومینیکا بدانید!

ما در این مقاله تمام تلاش خود را نمودیم تا هر آنچه که شما بایستی در رابطه با کشور دومینیکا را به صورت مختصر و مفید برای شما بیان نماییم. تا اگر شما قصد سفر و یا اقامت در این کشور را داشته باشید. یک دید کلی از این کشور بدست آورید امید داری این مقاله برای شما مسمر ثمر بوده باشد.

 بیشتر بخوانید:

سرمایه گذاری در دومینیکا و دانستنی های آن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *