درباره دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا و ارزش آن

هزینه پاسپورت دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا و ارزش آن به دو طریق کمک بلاعوض به دولت خرید املاک و مستغلات در این کشور تقسیم می شود. البته در کنار هزینه های فوق هزینه های مربوط به پردازش اطلاعات نیز وجود دارد. برای آنکه شما بتوانید شهروندی دومینیکا را دریافت نمایید و عضو این کشور مشترک المنافع شوید لازم است تا نوع درخواست شهروندی خود را مشخص نمایید. شما قادر خواهید بود تا از طریق کمک های بلاعوض به دولت کشور فوق در طرح های اقتصادی شرکت نمایید و یا به صورت مستقل و با توجه به قانون، هزینه ای برای خرید ملک یا خرید سهام پروژه های عمرانی مورد تایید دولت در این کشور صرف نمایید. برای اینکه بتوانید هزینه پاسپورت دومینیکا را به صورت تفکیک شده داشته باشید لازم است تا به موارد زیر توجه نمایید:

– برای سرمایه گذاری اقتصادی جهت دریافت تابعیت دومینیکا برای هر فرد مجرد لازم است تا 100 هزار دلار آمریکا در نظر بگیرید.
– اگر قرار است تا برای استفاده از مزایای پاسپورت دومینیکا از طریق خرید ملک اقدام نمایید، می بایست ملک یا سهام مد نظر شما حداقل 200 هزار دلار آمریکا ارزش داشته باشد.

مزایای پاسپورت دومینیکا و سرمایه گذاری در این کشور:

به واقع می توان بیان داشت که با سرمایه گذاری در این کشور شما چند تابعیتی خواهید شد و همین مورد نیز یکی از مزایای پاسپورت دومینیکا محسوب می شود. به عبارت دیگر با محفوظ ماندن حق شهروندی قبلی، شما قادر خواهید بود که یک تابعیت و شهروندی جدید نیز دریافت کنید. علاوه بر این، انجام هزینه پاسپورت دومینیکا دارای مزایای زیر نیز می باشد:

 

هزینه پاسپورت دومینیکا

 

– دولت دومینیکا بابت میزان سرمایه گذاری، درآمد های خارجی و ارث مالیات نمیگیرد. مگر اینکه در آن کشور کار و زندگی کنید و مالیات بردرآمد پرداخت کنید که درصد مالیات دومینیکا نسبت به کشورهای دیگر بسیار کمتر و تفاوت فاحشی دارد.
– زمانیکه شما در این کشور سرمایه گذاری می نمایید، باید در نظر داشته باشید که هیچ گونه محدودیتی برای بازگشت سرمایه شما وجود ندارد.
– یکی دیگر از مزایای پاسپورت دومینیکا، این مورد است که دولتمردان آن، برای شرکت ها و رشد اقتصادی آنان، طرح های معاف از مالیات و تشویقی در نظر گرفته است که اقتصاد خود را پویاتر نماید.

هزینه پاسپورت دومینیکا و نکات پیرامون آن:

بسیاری از افراد زمانیکه نام دومینیکا را می شنوند برای سرمایه گذاری در این کشور یا پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا، دچار شک و تردید می شوند. اما باید در نظر داشت که با توجه به آمار و ارقام عنوان شده توسط دولت آمریکا؛ کشور دومینیکا، جزو شادترین کشور های جهان برای زندگی می باشد. تعداد افرادی که در این جزیره خوش آب و هوا زندگی نموده و دارای سن بیش از 100 سال هستند، عدد قابل توجهی می باشد. با پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا، می توانید مطمئن باشید که هزینه شما بابت زندگی در یک کشور صلح جو و آرام صرف شده است. از لحاظ فرهنگی، این کشور دارای روابط دوستانه و با نشاط است. جالب است که به این نکته نیز توجه داشته باشید که در دومینیکا، دولت کمترین فشار اجتماعی یا اقتصادی را بر روی شهروندان خود وارد می نماید.
با پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا، شما قادر خواهید بود تا جواز ورود به یک جزیره زیبا با طبیعتی بکر از صد ها رودخانه، آبشار و پوشش های گیاهی متنوع را کسب نمایید. وقتی شما تابعیت این کشور را به دست آورید، مرز های بین المللی برایتان معنای دیگر خواهد یافت زیرا بدون محدودیت می توانید به کشورهای مختلف سفر نمایید. همچنین با شهروندی دومینیکا قادر خواهید بود که بدون محدودیت از حقوق شهروندی و کاری استفاده کنید.
در چند سال گذشته افراد زیادی اقدام به پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا نموده اند تا از این طریق وارد قاره آمریکا شوند. آنچه در خصوص سرمایه گذاری در این کشور مهم است، این مورد می باشد که از هر لحاظ سود و برد در این کشور بیشتر از ریسک ضرر آن است. اینکه شما بتوانید تابعیت چندگانه داشته باشد و در یک زمان از حقوق شهروندی کشور های مختلف استفاده نمایید، خود یک گزینه وسوسه انگیز خواهد بود.

 

مزایای پاسپورت دومینیکا

 

در خصوص هزینه پاسپورت دومینیکا این مورد را باید در نظر داشته باشید که با سرمایه گذاری از طریق ملک و خرید سهام، سرمایه شما پس از 3 سال به شما باز خواهد گشت و در اختیار شما قرار می گیرد لذا نه تنها چیزی از دست نداده اید، بلکه به سود مازاد نیز دست یافته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *