درباره دومینیکا

با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا به کدام کشورها می توانید سفر کنید؟

سفر بدون ویزا

پاسپورت دومینیکا بدون ویزا به شما اجازه ورود به بیش از 140 کشور دنیا را می دهد. از همین رو افراد زیادی هستند که تمایل به دریافت تابعیت دومینیکا دارند. در همین راستا می توان با هزینه حدودی 100 الی 200 هزار دلار پاسپورت دومینیکا را دریافت کرد. باید در نظر داشت که دولت دومینیکا شرایط ویژه ای را برای اخذ پاسپورت دومینیکا فراهم آورده است که اشخاص می توانند از طریق آنها اقدام نمایند. در ادامه در خصوص این شرایط توضیحات بیشتری ارائه شده است.

 

دومینیکا شنگن

پاسپورت دومینیکا بدون ویزا امکان اجازه ورود به چه کشورهایی را می دهد؟

همانگونه که در بالا توضیح داده شد، با اخذ تابعیت دومینیکا می توان به بیش از 140 کشور دنیا سفر نمود. این بین کشورهای حوزه شنگن و کشورهای نام آشنای دیگر نیز وجود دارد که در زیر نام برخی از آنها درج شده است:
ارمنستان
استرالیا
اتریش
آلمان
انگلستان
برزیل
بحرین
بلژیک
بلغارستان
چین
کوبا
قبرس
کانادا
فرانسه
فنلاند
یونان
مجارستان
هند
و ….

آیا تابعیت دومینیکا ارزش هزینه نمودن دارد؟

در پاسخ باید بیان داشت که این کشور برای اینکه هزینه های داخلی خود را مدیریت نماید، شرایط خوبی برای فروش پاسپورت خود فراهم آورده است. در گام اول باید در نظر داشته باشید که تابعیت دومینیکا به عنوان تابعیت دوم شناخته می شود و شما می توانید تابعیت اولیه خود را حفظ نمایید اما همزمان از مزیت های تابعیت دوم بهره مند شوید. از سوی دیگر نیازی نیست تا برای سفر به کشورهای دیگر یا انجام فعالیت های تجاری ماه ها در انتظار صادر شدن ویزا باشید. پاسپورت دومینیکا بدون ویزا شرایطی را فراهم می آورد که به راحتی بین اکثر کشور های مهم جهان مسافرت نمایید.با اخذ تابعیت دومینیکا شما قادر می باشید تا تابعیت دوم را به اعضای خانواده و فرزندان خود نیز منتقل نمایید. با توجه به اینکه این پاسپورت در مدت زمان اندکی صادر می شود و نیاز به مدرک زبان و زندگی در دومینیکا به صورت مستقیم ندارد، لذا افراد زیادی برای دریافت آن اقدام می نمایند. پاسپورت دومینیکا بدون ویزا برای اشخاصی که به عنوان گردشگر به کشور های مختلف سفر می نمایند فرصت خوبی را فراهم می آورد البته این مورد برای اشخاصی که کشور آنها به دلیل مشکلات سیاسی و اقتصادی تحریم شده است نیز توصیه می شود زیرا به راحتی خواهند توانست از مزایای آن بهره ببرند.

ارزش خرید پاسپورت دومینیکا

جایگاه پاسپورت دومینیکا در رده بندی پاسپورت ها

هر ساله بر اساس مزایا و اعتبار انواع پاسپورت ها، آنان رده بندی شده و جایگاه ویژه به دست می آورند. در آخرین رده بندی پاسپورت ها، دومینیکا توانسته است به جایگاه 37 دست یابد. عموما یکی از فاکتور هایی که باعث کسب جایگاه برتر در این تقسیم بندی می شود، توجه به قبول داشتن پاسپورت در کشور های مختلف است. تضمین حقوق مسافران و ارزش گذاشتن به آنان از دیگر موارد مهمی می باشد که لازم است در این رده بندی در نظر گرفته شوند.باید توجه داشته باشید که پاسپورت دومینیکا به همراه تابعیت آن برای درخواست کنندگان صادر می شود و این مورد برای 10 سال اعتبار دارد. از سوی دیگر باید توجه داشت که پس از 10 سال می توان به صورت غیر حضوری این پاسپورت را تمدید نمود.

تا چه حد با دومینیکا آشنا هستید؟

– بیش از 80 درصد مردم دومینیکا سیاه پوست و ما بقی سرخ پوست و سفید پوست می باشند
– باید در نظر داشته باشید که این کشور خود دارای 10 استان است که بیشترین جمعیت در پایتخت آن زندگی می کنند.
– اقتصاد دومینیکا تا حد زیادی به صادرات محصولات کشاورزی و توریسم وابسته می باشد.
– حکومت این کشور از نوع دموکراتیک بوده و قوه مقننه وظیفه قانونگذاری در این کشور را انجام می دهد.
– این جزیره دارای دومین بزرگترین چشمه آب گرم جهان است و همین مورد نیز هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را جذب می نماید.
– این کشور در حدود 750 کیلومتر مربع مساحت دارد و بیش از 75هزار نفر در آن زندگی می کنند.
طوطی شاهی که تصویر آن بر روی پرچم این کشور نیز درج شده است، پرنده ملی دومینیکا است.
– بیشتر جمعیت دومینیکا در قرن 18 به عنوان برده هایی وارد این کشور شدند که به آن تبعید گردیده بودند. اما امروزه بسیاری از اروپاییان و افراد چینی نیز در آن زندگی می نمایند.

جمع بندی:

پاسپورت دومینیکا برای افرادی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند، یک فرصت جدید جهت رشد و ترقی فراهم می آورد. شما می توانید از محدودیت های سیاسی و اقتصادی به راحتی عبور کرده و برای نسل های بعدی خود نیز امکان پیشرفت را فراهم آورید. در حال حاضر دومینیکا در حال پیشرفت است و استفاده از این فرصت موجب می شود تا آینده بهتری را برای خود و خانواده رقم زد.

 

سفیران ملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *